Gå til innhold

folk er så frekke! - finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært på utkikk etter en pent brukt bilstol til samboers bil. Tenkte å finne et brukt da samboer stort sett kjører kun til barnehagen. ellers kjører vi min bil. Der har vi be safe izi combi.

Hatt lyst på recaro. Det med høytalere. Så kom jeg over en annonse på finn i går. bildet og det hele. 1800 kroner.

Vi sender en tekstmelding. en eier og pent brukt. vi sier vi kommer å ser på det og evt tar det med i dag. Da samboer kommer dit nå ser det ut som en slagmark utenfor, setet står på trappa og setet er ikke det de annonserer. I tilegg var det møkkete. Han mente vi kunne jo bare vaske det.

Heldigvis er vi oppegående begge to, og kjøper ikke hva som helst.

Så konklusjon er. folk er frekke. Vi reiser til Sverige og kjøper nytt sete der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frekke?? Og uærlige etter min mening. Men 1800 kroner for et brukt bilsete ville jeg nok kjøpt nytt selv om det ikke var med høytalere.

Skrevet

Folk er nå rare uansett om de kjøper eller selger. Har solgt en Reimadress på finn, første som var å så på den mente nok at den burde se ut som de man fant i butikkhylla... Sa ifra på forhånd at den var brukt i halvannensesong av ett barn og ikke var tynnslitt noen steder. Men den var visst litt gulskjær på det hvite ved refleksen og blass i fargen.. Javel.. hva forventer man da man kjøper brukt?

Skrevet

Håper du meldte i fra til finn..

Så ikke andre går på en smell hos denne luringen.

Skrevet

det har vi selvfølgelig gjort.

nå er spørsmålet hvilket sete vi skal kjøpe. må bli framovervendt da det skal være enkelt å ta ut og inn. bakovervendte er for krunglete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...