*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Tenker på å starte en butikk=) Må mye planleggning til innen jeg vet om det går. Men jeg har litt lust til i hovedsak å selge hånlagede norske ting til barn. Så jeg lurte???? Er det noen der ute som lager ting selv??? Noen som strikker baby/barnetøy/vogntepper. Noen som syr klær/vogntepper/sengetøy/vognposer. Noen som lager fødselskort(gutt/jente)/dåpskort Eller andre ting??? og som har lyst å lage for å selge? Må vite hva jeg har tilgang på for produkter innen jeg går videre. Må jo ha en vantett plan for hvordan dette skal gå til før jeg søker bidrag/lån
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Er grafiker og har drevet litt med kort.. :-) Har tenkt på å starte opp noe, men har ikke krefter til å drive noe store greier på egenhånd på nåværende tidspunkt, men å lage kort, bilder, ol. kunne jeg alltids gjort.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Flott=) Ingen flere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå