Gå til innhold

Amanda i Home and Away *knurr*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit,jeg har et stusselig liv jeg følger godt med på denne serien..

Nå har hu Amanda gått altfor langt! Jeg nekter å tro hun er gravid altså! Er helt sikkert bare ett stunt for å få mer oppmerksomhet.. Grusomme grusomme kvinnemenneske!!! Hehe! Sorry,jeg bare måtte få det ut.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi. Men hun skaper jo litt action da. Tror heller ikke hun er gravid, men bare later som. Digger Home and Away :)

Skrevet

Hu ER IKKE gravid! Det er helt umulig!! De sjekker jo det når de kommer til legen!!

Hu er helt usannsynlig grusom den kjerringa der assa!!! grmpfh!!!

Nei, Scott og Haylie kommer til å leve lykkelig i alle sine dager de nå!! ;)

Skrevet

Åhh jeg kjente jeg ble så irritert da hun sa dette, hun kunne jo selvfølgelig ikke la dem bli sammen igjen.

Klarer ikke Amanda!! Er så glad dette bare er en serie!

Skrevet

Ja takk og pris for det, Jeg hadde ikke orket så mye drama i mitt eget liv. By the way, tror dere Irene holder på å bli "loco"?

Skrevet

Jeg mener å ha hørt eller lest et sted at hun er syk,Irene assa,at hun ved en senere anledning i serien blir skikkelig dårlig,at hun har en svulst eller noe på hjernen..litt usikker assa,men mener å huske noe om det!! Amanda kan gå å gjemme seg, håpløs dame!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Håper det er noen her som vet om Amanda blir avslørt snart?? Håper ikke hun klarer å ødelegge alt med å si at hun er gravid, greit det blir action ut av de stygge påfunnene hennes, men de drar det jo ut i en eeeevighet...!

Jeg VIL at Scott og Hayley skal bli sammen nå, orker ikke vente mer... Hehe. Blir litt for mye engasjert i en serie merker jeg, men maken til heks har jeg ikke sett på tv på lenge..!

Skrevet

Har lest litt på nettet nå, så jeg vet noen småting om hva som kommr til å skje ihvertfall! ;)

Det kommer til å bli forgiftninger, graviditet, voldtekter, USA, bryllup nakenhet og noen med en sekt! ;)

hehe...... :)

Skrevet

Irene er syk, men ikke svulst - hun blir forgiftet med vilje. Hvem og hvorfor vet jeg, men er redd for å ødelegge for noen.. Kan gjerne si det altså :) men vil bare være litt forsiktig!

Og ja Amanda er fææææl... :)

Skrevet

Er bare noe den bitchen sier....

*knurr*

Skrevet

har ikke fått med meg home and away på en stund,'

hva skjer med haylei og Scott??? finner de ut at ungen er hans snart???

Skrevet

hu amanda e ei skikkelig bitch ja...hvor kan man lese om home and away?Sniktitte litt?Noen som vet?

Skrevet

Ja da må jeg ihvertfall fortsette med å se fremover...! Så lenge det ikke er Amanda som er gravid så! Æsj den dama....

Skrevet

Og til de som ville ha pm; er avsendt med litt extra detaljer om Irene :)

Skrevet

Kan du sende meg en også:)

Skrevet

Kan jeg også få en pm??

Skrevet

jeg vil også høre avsløringer om Irene!

Skrevet

www.youtube.com

så skriver du home and away under search

Skrevet

Får ikke sett så mye av Home and Away. Bare innom og ser sånn av og til. Går glipp av mye når en må jobbe... (",)

Men det jeg syns er utrolig er at denne serien lever enda. Jeg mener å huske at denne serien begynte på tv2 da jeg var 14-15 år gammel. Da benket jeg meg ned hver eneste dag. I dag er jeg 28 år og blir litt forundret av at den lever enda.

Men det viser jo bare at serien har evne til å engasjere og fornye seg ( til en viss grad he he...) (",)

Skrevet

Jeg ser på home and away på svensk tv3 , og der er det lenger frem.

Amanda er/var aldri gravid , og du vil ikke tro hva hun kommer til å gjøre i fremtiden...skjer mye rart fremover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...