jente08ogspire:) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Er 19+2 men kjenner ikke liv hver dag, de dagene jeg ikke gjør det gjør jeg ikke annet enn å gå å kjenne etter... flere som har det slik?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Kjenner meg igjen der ja!! Er nå 23 uker i morgen og det er noen dager hun er myyyyye roligere enn andre dager!! Men overbeviser meg om at slik er det bare!! Noen dager er roligere enn andre og det er vel ikke får ca uke 26 man SKAL kjenne liv hver dag heller!
mamma`n til nurk Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er en av de heldige som har kjent liv hver eneste dag i bortimot 6 uker. Føler meg ikke så veldig heldig når snuppa våkner kl 4 på natta og tupper ivei så mor ikke får sove, men litt får jeg vel "lide":)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er 26+5 og kjenner nok av liv hver dag. Litt for mye noen dager slik at det blir slitsomt, men det er jo bare ett godt tegn på at den trives.
Galskapens overhode Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 22+6, og har kjent liv hver dag i rundt 10 uker.. I begynnelsen kjente jeg bare boblingen, dette gikk over til at jeg kjente at ungen snudde seg, og nå de siste 4 ukene har jeg kjent kraftige spark hver dag.. Gjerne hver 2. time sånn ca..
Adriansmor med tulla Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Det er ille før etter uke 25 at man bør kjenne liv hver dag..før d har babyen veldig god plass og boltre seg på enda så du kjenner ikke alle bevegelser... er i uke 34+2 selv og nå er hun så stor at man merker d buler ut når hun rører seg ja=)
Adriansmor med tulla Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 skulle stå ikke så står det ille..hehehe treffsikker jeg nei............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå