Høstspire 2011 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Jeg har slutta på p-pillen i uke 3 på brettet. Dersom jeg regnet ut fra en vanlig eggløsningskalkulator vil det si at jeg har selve eggløsningen i morgen. Men jeg har hatt akkuat som menssmerter i magen nå i ett par dager. Har også hatt veldig mye luft i magen. Kan det være at jeg har klussa med eggløsningen slik at jeg allerede har hatt den og kanskje kjenner noe som forhåpentligvis er en spire som fester seg? Dette ble litt kluss, men håper noen kan svare meg=)
Høstspire 2011 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2007 Og når ville dere tatt en gravitest dersom dere var meg?=)
Truseprinsesse Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Når var det du slutta på pillen? Dato? Har du hatt mens en gang?
Høstspire 2011 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg slutta på p-pilla 13 oktober og fikk mensen 17 oktober, så jeg har ahtt mensen en gang ja=)
honey,5pp Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Mest sannsynlig vil ejg tro at du har hatt p-pille mens med tanke på at du sluttet så sent på brettet,og ikke har fått igang EL enda.. Hadde også velid mye mensmurringer etter jeg sluttet på pilla,antagelig fordi kroppen prøvde å stabilisere seg..
Høstspire 2011 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 Vil det si at jeg ikke kan bli gravid denne pp? Vi hadde ubeskytta sex rett før jeg fikk mensen også... Hadde håpet at jeg traff en eggløsning=)
honey,5pp Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Sier ikke at du ikke kan bli gravid denne pp,men etter p-pilleslutt tar det ofte tid før EL og mensen er igang igjen(opptil 6 mnd). Men dete r tilfeller der man blir gravid første pp etter slutt..
blomstre Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Muligheten er der :-) Etter pilleslutt får man en bortfallsblødning. Noen får eggløsning med det samme. Jeg har testet positivt i min første pp etter pilleslutt. Testet da på IKM dagen i forhold til en 28 dagers syklus... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå