Gå til innhold

Hva skal dere gi til mennene deres i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et eller anna han syns er morro.. :o) Ny gitar og spill til guitar hero kanskje.. Også et eller anna i tillegg, vi får se..

Skrevet

Tipper det blir en flatskjerm til pc'n eller sourroundanlegg til pc'n..

Skrevet

Hvor dyre gaver kjøper dere egentlig? En gitar koster jo i alle fall 4 000-5 000!..og da skulle han få noe i tillegg.....puh....ja, ja, her blir det i alle fall noe personlig; ny parfyme e.l...:)

Skrevet

har bestilt dette smykke til han m lenke...

ny kjæresten min:-) smask!!

Skrevet

Kjøper som regel for rundt 1000 kr. Hvis det blir flatskjerm så blir det jo litt ekstra, men det fortjener han :o)

Skrevet

Halo3 eller hjemme og bortedraktene til Colorado Avalache

Skrevet

Det blir vel ei bok eller ein dvd som vanleg. Eller ram.... Vi bruker ikkje kjøpe så dyre gaver til kvarandre.Prioriterer ungane istaden. Så får han heller ein ekstra god klem og eit stort kyss midt på truten :-)

Skrevet

joggebukse og to cder.

(stilongs til farsdag og halo3 til bursdag)

Skrevet

Ingenting, vi bestillte oss Thailandtur i stedet for gaver i år:-)

Skrevet

Siden vi skal forstørre bilde av mini, hos fotografen så blir det gaven vår i år. De fleste pengene blir prioritert til nyhuset.

Men han skal få masasjetime av mini.

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

En go blow job *knis*

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

En god blow job ja...hehe, min hadde sikkert likt ett klippekort på det istedenfor en ny bil! mohahahaha:-) neeeida, jeg har ikke peiling...mannen har alt..da mener jeg ALT!!!!

Skrevet

mine elskede (ja for han er jo det selvom jeg slang ut av meg en kommentar her før i dag, som ver en smule drøy, men nå er ting i orden)

Min elkede har fått en tattoovering til 2.600,- også blir det vel en liten ting fra snuppa på julaften, et psp spill eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...