TurboPrinsessen:-) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Datteren vår er så tett i nesen stakkar. Vi sloss både med nesesuger og nesedråper. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt, og kjøpte en tube Mentholatum. Leser på pakken at det advares mot bruk på små barn. Noen som kan fortelle meg hvorfor? Fikk dette selv da jeg var liten, for å løsne litt opp... Noen som har andre tips til hva vi kan gjøre for at hun skal få det bedre, og ikke minst sove natten igjennom? Sengen er allerede hevet ved hodet...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Smurte mentholatum på min gutt jeg og han er 10 mnd. Løstnet ganske mye. Hvorfor skal man ikke bruke det på små barn da?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Tror nok ikke litt Mentholatum under nesen skader...men bare pass på at hun ikke får d på fingrene og tar seg i øynene...for d svir! Har du prøvd sånn Rhinex nesespray? Skal ikke brukes så mye, men god å ha om kvelden når de skal sove...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Har rhinex nesedråper.. de hjelper litt, men holder ikke så lenge Varer sprayen lenger tro? Prøver med litt salve i natt, så får vi se.. Tusen takk for hjelpen:-)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Føler sprayen hjelper litt bedre enn dråpene ja... Men litt mentholatum hjelper sikkert bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå