Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg abonnerer på bladet og har enda ikke fått siste utgave som skulle komme nå i uke 44. Ser det er kommet i noen butikker.. Flere som ikke har fått det??? Og er det flere som er enig at vi bør få det før det kommer i butikken??
Gjest Ut på tur Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Har ikke fått det og tar som en selvfølge at jeg som abonent får det før de får det i butikk... andre blader får man jo en uke før... Kanskje vi alle sammen må ringe inn og klage ? Kanskje de satser på at vi alle er i ammetåkeland?
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg har heller ikke fått det... har ikke sjekka posten i dag da men...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeh har heller ikke fått det og det irriterrer meg.. Ja, kanskje vi bør ringe/sende mail/lage underskriftskampanje og sende inn.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Står uke 44 på bladet og det er debbe uken...
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 På siste side i det forrige bladet står det neste nummer i salg fra 5. november. Men vi som abonnerer skal jo ha det ca. ei veke før det kjem i butikkane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå