hedi&lille leah Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei:) Jeg er i min 25uke nå og var nettopp på en UL ,og der fikk jeg vite at babyen var litt over gjennomsnittet på symfyse-fundus mål.Vekten på den lille var 700g.Og hun lurte derfor på om jeg drakk mye brus eller hadde stort sukkerinntak, for da var det slik aat man kunne få en stor baby! Jeg kan ikke si at jeg spiser så veldig mye sukker,og jeg drikker nesten aldri brus så jeg ble litt skremt. Noen fler som har hørt om det samme?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ser at når man er i uke 24 uke så er vekten ca 650 gram og i uke 25 så er ca-vekt på ungen 800 gram! Så jeg synes det høres ut som om babyen din ligger ganske på gjennomsnittet jeg! SF-målet er ikke sååå mye å bry seg om, for hvis man har masse fostervann eller litt på magen fra før, så blir SF-målet naturlig større enn gjennomsnittet! Går så fint skal du se!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg var på ul i uke 26+5 å da veide prinsessa mi rundt 1100 gram sa legen...å da lå hun over gjennomsnittet sa di så 700 gram i uke 25 er vel bra d da:) står så forskjellig inne på bim å i bøker at di følger jeg ikke en gang...stoler ikke på d i hvert fall....klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå