lenej :o) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Nå som vi alle har lest den forrige tråden, skulle vi ikke hatt en liten oppdatering her inne, hva vi har handlet, om vi er fornøyde eller ikke? _______________________________________________________ Jeg fant en link, til www.eventyrboka.no - og bestilte ei bok der, til min nevø, med navnet hannes inni å sånt. men der skulle dem ha forskuddsbetaling, og jeg betalte de 98kr da. men det var ingen registrering på mail eller noe sånt, så har ikke fått noe ordrebekreftelse da.. noen flere som har kjøpt herfra? og fått boken? eller er det juks? _______________________________________________________ flere med netthandel-erfaringer å dele? eller tips?
mayaya Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har kjøpt sminke til niesa mi, fra Victorias secret. Nevøen får klær og cowboyutstyr Mininiesa får Kosepose Store nevøen aner jeg ikke Det var tantebarna :-)
lenej :o) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 okei, vi har en gudsønn som ble 1klassing iår, hva skal han få da? noen tips?
Mamman til kasper og Elise Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har bestillt derfra og fikk boka. kjempe fin og morsom bok:)
lenej :o) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 så du har fått den? så herlig å høre, da skal eg bare vente i spenning på min hvordan valgte du? eg fant jo flintstones der da, lillingen elske jo han, er helt jabbadabbadoooo!!! der... ):) hihi..!
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har kjøpt et Fisher-Price ordentlig digital kamera til gutten min.. Sånn ser det ut: http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=82621&e=mainproduct&acccat=cameracc&pid=41849 Betalte 395kr inkl frakt på ebay.com, her koster de oppunder 1000:-)
Mamman til kasper og Elise Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Valgte den med hva skal jeg bli når jeg blir stor...hadde ikke den du valgte da..er en stund siden jeg bestillte den da...kanskje de har fått fler:)
lenej :o) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2007 hihi.. men du? husker du hvor lang tid det tok før du fikk den fra du bestilte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå