chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Tomt her gitt, tok en som kom en svaaaak blå loddrett strek på etter ca ti min. Men den tolker jeg som negativ, skal kjøpe noen til nå... Herregud, det går jo ikke ann, har aldri vert en dag forsinket, bare EL som flytter litt på seg. Mensen kommer ALLTID 14 dager etter EL og ALLTID er den kommet på morgen, og som regel blodspor dagen før... Men altså, denne gang ingenting...INGENTING!!! Ikke så mye som litt rosa engang... herregud altså!!! Jeg tørner snart av dette her!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Åååå så spennende!!! Håper det er din tur nå. Krysser fingrene for at du er gravid, MASSE lykke til! Hold oss oppdatert:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Håper jeg også men tiltakende smerter nå, så tanta er nok i anmarsj, skal prøve å laver å ta en test i kveld men det kan jeg sikkert bare glemme.. hehe, skal på badet og følge min lille prins til sengs, og så får vi se etter det=) Kjøpt QR tester nå.. to stk.. hehe=)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 åh! nesten dumt at du sa d nå! kjenner jeg ble så spent på dine vegne at jeg nesten ikke klarer å vente:) men var det ikke dere som skulle få hjelp med prøverør nå?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Håper det er en spire som gjør at du har vondt, og ikke tanta som er på vei. Masse lykke til med testingen! Krysser fingrene for deg!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Joda, vi har time til samtale og spermie-sjekk 15/11. Og er spermiene like "dårlige" så skal vi starte behandling før prøverør... så det hadde jo vært genialt om den minimale sjangsen som vi nå har plutselig virket liksom=) hehe.... Skal snart på badet og ta en QR.. men er overbevist om at tante kommer nå, for det er jæ...vondt!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 Dreamer... ja håper inderlig det men nekter og tro det.... Tusen takk... skal gå nå=) heh
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Masse lykke til! Hold oss oppdaterte da. Og den dumme tanta di skal holde seg laaangt vekk!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2007 Ja det synest jeg og.. den testen der var meget hvit, men den ligger der enda... håper det kommer til syne noe.. hehe=) Må nok bare regne med den turen til Haugesund om 14 dager ca, men men, uansett så blir det barn... kanskje om 6 uker=)
løveprinsen <3 Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Hei snuppa. Hva skjeer a??? Har ikke TR kommer ennå? Har du tatt test? Blir jo helt i 100 jeg.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2007 hehe=) Nei tanta har ikke kommet enda, men jeg kjenner smertene tar seg opp, blir bare verre å verre nå.. rygg og mage verker til tusan!! Har tatt en test tidligere i dag og den var vel som de berømte svaaaaake, men den jeg tok nå var nok klar negativ så.... venter på haugesundstur vi tenker jeg=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Håper det kommer noe til syne snart! Det kan jo hende at du burde ha brukt morgenurin, så hvis ikke tanta dukker opp kan du jo ta den andre testen i morgen tidlig. Hvis det ikke har klaffet denne mnd håper jeg ihvertfall at det klaffer neste gang!
løveprinsen <3 Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Så godt at dere får hjelp altså. Om noen uker kan hele ventetiden deres være over. Tenk på det du:-)
Smurfelykke Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 Hei chick26! Hvor lang tid har det gått siden din siste mens? Vil ikke gi deg store forhåpninger, men jeg må jo bare fortelle om ei venninne av meg som gikk 2 mnd. uten å vite at ho var gravid, fordi testene var negative... ;o) Jeg selv lurer litt her nå, for min siste mens var den 19. september... Skulle hatt mens rundt 19 igjen, bruker å ha en syklus på ca.31-35 dager, men ingen tante rød og ingen direkte symptomer på at ho er på vei heller, uten om én øm pupp, hihi. ;o) Og så har jeg blitt syk for noen dager siden... Ligger med diaré, men det kan jo bare være vanlig influensa eller noe... Tok test på lørdag, men den var negativ... LITT forvirra her nå kan du si! Klem
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 29. oktober 2007 Ja har en test til liggende og den blir i morgen tidlig borte=) hehe, om det ikke viser seg noe innen den tid, måtte til å ta tabelett nå, ligger rett ut på soffa med MENS-smerter... f...dritt...!!! Men som sagt så er ikke håpet ute før tanta kommer... Hadde vert SÅÅÅ koselig å ringt til Haugesund å sagt at vi klarte det selv=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fikk mens 3 oktober sist gang.. og hadde L for akkurat fjorten dager siden... og det er derfor jeg reagerer fordi jeg får som sagt alltid mens på morgen 14 dager etter EL... på dagen!! Men testen nå var negativ igjen så jeg regner med at i nattens mulm og mørke sniker tanta seg på besøk!! Håper selvfølgelig at jeg skal få en pos test i morgen men sjangsene er også som sagt minimale... HÅPER du får pos test snart da=)=) Det hadde vert koselig det!!=) Masse lykke til og må få høre fra deg videre hvordan dette går=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 29. oktober 2007 Det Nemo... tenker jeg på ofte=) hehe... regner med oppstart i behandling innen november er omme=) Tenk.. innen jul kan jeg ha en bebbis i magen min!!=) Håper du og har det=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 Jaaa, håper dere kan gjøre det!! Skrev med en her inne en gang som var sikker på at tanta kom fordi hun fikk skikkelige menssmerter, men hun var gravid:) Så hååååper at det er en spire som gjør at du har så sterke menssmerter. Håper smertene gir seg snart da, det er jo så vondt:( Blir så glad hvis jeg ser et innlegg av deg i morgen tidlig der det står at du er gravid!
Nordlyspar♥ Skrevet 29. oktober 2007 #19 Skrevet 29. oktober 2007 Hei hei.. Jeg gikk 13 dager over IKM før jeg fikk positiv test.. (testa onsdag, fredag og så søndag slo den ut).... Hadde også menssmerter.. krysser fingrene for deg... Lykke til
Smurfelykke Skrevet 29. oktober 2007 #20 Skrevet 29. oktober 2007 Vet det kan være vanskelig å vente med testing, men jeg anbefaler deg å vente i allefall noen dager før du tester igjen. ;o) Har selv testet uhorvelig mange ganger, har prøvd å bli gravid ganske aktivt i 3 år, så vet hva jeg snakker om, hehe. Og jeg vet veldig godt hvor vondt det er når testen er negativ og mensen kommer rett etter testinga... Humøret blir ikke akkurat bedre av folk som sier: Du må ikke tenke på det, så vips så klaffer det! Men som sagt: Vent et par dager i allefall. Vær standhaftig! ;o)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 29. oktober 2007 åh det hadde vert helt himmelsk om jeg var det altså,men som sagt... ingen tro på det egentlig. Det blir verre å verre smerter for hver gang... Håper jeg kan skrive her i morgen og at det er en gladmelding, går på toalettet hele tiden nå, men løs mage og tisser som bare det, venter på blodspor hele tiden!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 29. oktober 2007 nordlyspar.... Ja hadde det bare vert så vel=) Håper det skal vise seg en strek men troen er ikke stor altså!=) Men takk for alle lykke ønskinger
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #23 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe, klarer nok ikke vente noe lengd, er den ikke kommet til i morgen så må jeg nok teste, så ærlig skal jeg være..=) Siste gangen nå sikkert, neste mens er vi under behandling går jeg utifra=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #24 Skrevet 29. oktober 2007 Kan jo være tegn på spire;) Tanta har vel ikke kommet enda? Har du noen fler symptomer da? Nesten like spent som deg jeg tror jeg;)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 29. oktober 2007 hei dreamer.. laga en ny tråd lenger nede her... de første sporene har startet å komme så nå er det bare å telle dager til vi skal sette oss i bilen og kjøre til Haugesund=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå