nourateadni Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 grønnsaker, hvitløk ol? og hvordan gjør man det?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Å koke de, men ikke koke de ferdig. Greit med ting som skal fryses f.eks. Holder seg mye bedre. Eller ting som skal over i form og gjøres ferdig i ovn.....
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Forvelle grønnsaker...de skal ikke KOKE, men varmes opp til kokepunktet.
Himmel og hav Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Du slipper grønnsakene i kokende vann, gir de et raskt oppkok før du tar de opp igjen og avkjøler de raskt i kaldt vann, gjerne med isbiter i, for å stoppe kokeprosessen.
Dronningen! Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Her står det mer.... http://www.aperitif.no/index.db2?id=5905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå