Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 HEi. Har kjøpt sprinkelseng og den dyreste madrassen på Ikea. Tenkte at hvis jeg kjøpte den beste madrassen de hadde (fjæringsmadr), så måtte det vel være bra nok? Men får plutselig helt angst for alt mulig, allergi og krybbedød. Og lurer på om jeg burde ha kjøpt et mer anerkjent merke? Jeg pleier ikke være så hysterisk, men plutselig begynner man jo å tenke på alt mulig rart. Noen som har erfaring med Ikeas madrasser?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 de er helt ok de!! tror det evt er GAMLE skumgummimadrasser som ikke er så bra... ? se hjemmesidene til kr.død-foreningen om du er i tvil. de flest jeg kjenner har ikea madrasser iallefall....
*1+1=2 små* Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg har beggedeler, men ikke den dyreste til ikea! Kjøpte en overmadrass i en babybutikk fordi jeg vil legge tisselaken under overmadrassen så jeg slipper å vaske den store madrassen hele tiden. Tror du kan ta det med ro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå