Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Skal ordne meg nytt førerkort. Lurer på om jeg må ha med meg papir på at jeg har blitt gift etter at det gamle ble skrevet ut. Har jo et annet etternavn nå. Og en ting til, farget el sorthvitt passbilde? Mvh
Kamomille Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 du tar med ny fødselsattest fra folkeregisteret som beviser nytt navn
BettyBoob Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 bare ha med deg leg med nye navnet du, burde holde det jeg tok bilde på biltilsynet og de var sort/hvitt iallfall! det står ikke spesifisert om du må ha det ene eller andre på vegvesenet sine infosider om førerkort. det blir jo i sort/hvitt på kortet uansett
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Ok. mortilseb er babysyk ) -men jeg har nå engang ingen leg. med mitt "giftenavn". Eneste leg'en jeg har er mitt gamle førerkort.. ://
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tok med navneendringspapiret jeg fikk. samt leg. Tok bilde der oppe som de fikk rett inn på dataen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå