Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Var hos legen i dag. Jeg spurte om vi kunne høre etter hjertelyd. Han sa at det er godt mulig vi kan finne den. Han prøvte en stund men fant ikke noe:( Jeg syntes han var utrolig langt nede, jeg innbilder meg at fosteret ligger mer oppe, men han vet nok best. Er 11 uker for tidlig, eller tror dere noe kan være galt? Andre med erfaring her inne. ps. Jeg vet at dere ikke kan si at noe er galt men kanskje dere har lignende eller beroligende historier:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 synes det var rart av legen din å si det slik at du fikk forventninger til å finne hjertelyden så tidlig.. jeg fikk høre hjertelyd i uke 13 og da sa jordmor at det så absolutt ikke var sikkert vi kunne høre den... babyen ligger laaangt nede når du er så kort på vei ja,husker jeg å ble litt overrasket for jeg trodde den lå lenger opp=) IKKE vær bekymret, det er så tidlig så tidlig ennå!=)
mamma`n til nurk Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Før uke 12(ca) ligger fosteret nede i bekkenet,så han sjekket nok på rette sted. Synes 11 uker er for tidlig å sjekke! Var hos legen i uke 15, og han klarte ikke høre det da, men da jeg var der forrige uke(uke 20) fikk jeg høre hjertelyden! H*n er ganske liten ennå, og ikke så lett og finne alltid. Skal treffe ganske rett på for å høre noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå