Gå til innhold

Dere som har billån...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere i billån, og hva betaler dere i måneden og på hvor mange år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ca 160.000 og betalte da ca 3700 i måneden på 5 år, men har innfridd lånet nå da og det er jeg glad for ettersom rentene har steget betraktelig på billån.

Skrevet

Vi hadde 100 000 kr i billån, som skal betales i løpet av fem år.... vi betaler 2700 kr pr mnd. (har litt under to år igjen)

Skrevet

98 000kr, betaler 1100 i mnd... over 5 år:)

Skrevet

85 000 i lån

betaler 2000 i mnd i 4 år...

 

Nordea bank

Skrevet

vi hadde 160 å betalte 2600 i mnd over 6 år..

har akkurat kjøpt ny bil, henter den torsdagn, da er lånet frigjort på den gamle bilen, å måtte ta nytt lån på den nye bilen på 235000. skal ha det over 6 år, å må betale 3900 i mnd...

Skrevet

hvordan går det ann?

1100 ganger 12 = 13200

 

13200 ganger 5= 66000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...