LizzyG Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hvor mye har dere i billån, og hva betaler dere i måneden og på hvor mange år?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Vi hadde ca 160.000 og betalte da ca 3700 i måneden på 5 år, men har innfridd lånet nå da og det er jeg glad for ettersom rentene har steget betraktelig på billån.
~~DoraDora~~ Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Vi hadde 100 000 kr i billån, som skal betales i løpet av fem år.... vi betaler 2700 kr pr mnd. (har litt under to år igjen)
Linda-Kristin=) Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 98 000kr, betaler 1100 i mnd... over 5 år:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 85 000 i lån betaler 2000 i mnd i 4 år... Nordea bank
M-N & sassy-susie Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 vi hadde 160 å betalte 2600 i mnd over 6 år.. har akkurat kjøpt ny bil, henter den torsdagn, da er lånet frigjort på den gamle bilen, å måtte ta nytt lån på den nye bilen på 235000. skal ha det over 6 år, å må betale 3900 i mnd...
krokofant666 Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 hvordan går det ann? 1100 ganger 12 = 13200 13200 ganger 5= 66000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå