Gå til innhold

Stavanger jente


carmelita79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei, jeg er 22 år og har termin 21juni, opprinnelig fra sunnmøre, men bodd i stavanger i 3.5år.

Henger her lite, er for det meste på snartmamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg er også frasandnes. Jeger 26 snart 27 år gammel og vi ventervårt første barn rundt 25 juni. Var på ultralyd sist uke. Trodde vi var i uke 18,men var desverre bare i uke14. Termin ca. 15juni...vi får en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Det skal være et treff i sandnes 8 januar på alle tiders!!

 

Kjempekoselig hvis noen vil være med, jeg har termin 31mai/1juni..

Gå inn på treffsidene rogaland og meld deg på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei :) er 20 år fra sandnes og har termin 21 juni! Gleder oss!!! har ikke kjent noe liv i magen enda, men dette er førstemann så d tar sikkert litt tid før jeg oppfatter hva jeg skal kjenne :) Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. Jeg har også termin 21 juni. Skal du på treffet på tirsdag i Sandnes? Jeg tenkte å gå, har ikke vært på noen andre treff enda da det ikke har begynt å vise så mye på magen før nå :) Tror kanskje jeg har kjent noen småtegn, men ikke noe sikkert tegn, det kommer nok snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjekt, vi sitter å prater litt og spiser eller drikker brus... Vi er alt i fra

feb. mager til juni mager!

Gå inn på bim treff - rogaland og meld deg på! Skal være på alletiders i sandnes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg skal på treffet, men d høres jo koselig ut da:) kansje jeg skal prøve å få d til :) noen som vet hvor lenge d varer? lyst til å se unge mødre som begynner på tirsdag jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, hadde vært kjekt å treffe alle dere med juni-mage!!

Tenker også på å gå på dette treffet i Sandnes på tirsdag. Men det skal være treff i Stavanger også, samme kveld... for et dillemma, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...