Gå til innhold

Stavanger jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, identisk med meg. Bare at vi har termin den 10.juni!!!

Stilig =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Eg har termin 09 juni. Bor i Stavanger, 30 år. Vår aller første, så sette er spennende!!! :)

Skrevet

bor i sandnes er 28 år venter nr 2 den 29 juni..Har ei jente fra før på 21 mnd

Skrevet

Hei håper det går bra med alle! Vi setter opp et treff i februar for alle oss, er det for tidlig synes dere?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg er 22 år og har termin 21juni, opprinnelig fra sunnmøre, men bodd i stavanger i 3.5år.

Henger her lite, er for det meste på snartmamma:)

Skrevet

Hei

Jeg er også frasandnes. Jeger 26 snart 27 år gammel og vi ventervårt første barn rundt 25 juni. Var på ultralyd sist uke. Trodde vi var i uke 18,men var desverre bare i uke14. Termin ca. 15juni...vi får en gutt.

Skrevet

Hei! Bor i Stavanger, skal få et nurk rundt 15 juni, vår første. Gleder meg!

Skrevet

så gøy! jeg skal også ha 15.juni :)

Skrevet

Heisann :)

Det skal være et treff i sandnes 8 januar på alle tiders!!

Kjempekoselig hvis noen vil være med, jeg har termin 31mai/1juni..

Gå inn på treffsidene rogaland og meld deg på ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

hei :) er 20 år fra sandnes og har termin 21 juni! Gleder oss!!! har ikke kjent noe liv i magen enda, men dette er førstemann så d tar sikkert litt tid før jeg oppfatter hva jeg skal kjenne :) Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Så koselig. Jeg har også termin 21 juni. Skal du på treffet på tirsdag i Sandnes? Jeg tenkte å gå, har ikke vært på noen andre treff enda da det ikke har begynt å vise så mye på magen før nå :) Tror kanskje jeg har kjent noen småtegn, men ikke noe sikkert tegn, det kommer nok snart.

Skrevet

hei:) jeg er 19 år fra sandnes og har termin den 21 juni:) dette er min første:)

Skrevet

Jeg er 33 år og har termin 13. juni. Har tenkt meg på treffet på tirsdag i Sandnes :)

Skrevet

Det er kjekt, vi sitter å prater litt og spiser eller drikker brus... Vi er alt i fra

feb. mager til juni mager!

Gå inn på bim treff - rogaland og meld deg på! Skal være på alletiders i sandnes...

Skrevet

vet ikke om jeg skal på treffet, men d høres jo koselig ut da:) kansje jeg skal prøve å få d til :) noen som vet hvor lenge d varer? lyst til å se unge mødre som begynner på tirsdag jeg :)

Skrevet

Åååh, hadde vært kjekt å treffe alle dere med juni-mage!!

Tenker også på å gå på dette treffet i Sandnes på tirsdag. Men det skal være treff i Stavanger også, samme kveld... for et dillemma, hehe :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har termin 29/6 med min første lille tulle. Bor i Stavanger, men er fra Sandnes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...