Xzux Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg slutter pemisjonen min siste uka i februar.. (Jeg fødte i april 07) Da har planen vært og begynne på skolen igjen..:/ Jeg begynner rett der jeg sluttet i fjor, nemlig rett på praksis, den var tidligere i år enn i fjor derfor begynner jeg litt før det har gått et år. Så jeg har 5 uker i praksis i barnehage åsså er det liksom bare oppsumering og eksamen jeg har igjen på 2.året på førskolelærer.. Men jeg tror ikke pappan får permisjon de 5 ukene jeg skal i praksis, tror ikke jeg har jobba så mye som 50% stilling.. (bare hatt deltidsjobb) :/ Jeg har heller ikke lyst til og ha han i barnehage enda, syns han er litt liten. Dessuten veit jeg ikke om jeg isåfall ha fått plass fra mars til juni lissom... (hørte med studentbhg bare for og ha gjort det men der var det fult) Jeg har ikke lyst til og ha han hos dagmamma enda heller:/ hadde vært noe annet hvis det hadde vært noen jeg kjente, men kommer ikke herfra i bor nå.... mamman min jobber ikke så mye, bar enoen ekstravakter, og hun har sagt tidlgere at hun sikkert kan komme ned og hjelpe meg litt... men spørs om hun kan være her hos oss i 5 uker da...:/ Er ikke verdens største lelighet vi har heller.. :/ huff... Føler liksom at jeg må begynne og tenke på hva vi skal gjøre nå er jo ikke så lenge til mars.. Har lyst til og bli ferdig med skolen også...;/ Er jo bare 1 år igjen nå... (skal ha han i bhg siste året) Det kan jo være at jeg kan få utsatt praksisen til sommeren eller noe da? Slik at Sambo kan ta ferie da eller noe, og bare ta eksamenene i juni... hufff å vanskelig... Kanskje sambo rett og slett på ta 3 uker ferie i mars også håpe på at mamma kan hjelpe meg to uker eller noe?!.. Hva hadde dere gjort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå