Gå til innhold

Titter inn og sier hei!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leeenge siden sist!

 

Vil bare si HEI til dere, jeg!

Håper alle har det bra, og at livet smiler til dere sånn innimellom!:-)

 

Gleder meg til jeg får mer tid til å være her inne og leke sammen med dere! For her er det fint å være, nemlig - og jeg savner det!

 

 

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

URTINGS!!!!

 

Så hyggelig å se deg! Du har vært sårt savnet, og Dritgrei har seriøst vurdert å arrangere manngard for å finne deg altså. Desverre egner ikke ULV seg noe særlig som sporhund...men alternativer har blitt vurdert. *ler*

 

Håper det går bra med deg og dine. Du er ikke glemt, og vi gleder oss til du får lekt med oss igjen.

 

Klem klem

Skrevet

DER ER DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

HEi hei hei hei hei..... er du så travel du??? er alt bra med deg???? jeg håper dere har det fint og at alt er som det skal være!!!!

 

 

klem til deg fra meg

Skrevet

Hyggelig å se nicket ditt:-)

 

Forstår at det er travelt for tiden, og du vet jo hvor du finner oss;-) Promise!

Skrevet

Hei tilbake til deg! Håper du får bedre tid til å leke med oss om ikke så lenge :-)

Skrevet

Fint å se at dere ikke har glemt meg - nå ble jeg jammen glad!

 

Her går vel livet sin vante gang..., men det har vært litt for hektisk på alle fronter en stund... Litt vel mye på jobb - både dag og kveld, litt for mye som har skjedd på hjemmefronten, syke barn - sykehus...urk..., urtemann som er travel og ute og reiser... Derfor er urtings litt sliten for tiden. Men ved godt mot, da! Og veeeldig takknemlig for dere her inne!:-)

 

Hei og hopp - sånn går no dagan!

 

 

 

Klem klem klem!

 

 

 

Skrevet

Æsj, tusen ting er ikke artig!!! en pappan min pleier å si at det går over, så da får vi vel håpe på det da. Jeg håper ikke at det er altfor alvorlige ting dere er igjennom for tida! Jeg hier på dere, og på deg fine fine mamman!!!!

 

god bedring til unger, også håper jeg at urtemannen kan være hjemme over en lang periode snart!

 

 

klem fra

Skrevet

Hei hei!

Kjekt å se deg her inne:-)

 

Det er en flott lekeplass dette. Bare så synd at det står en og hyler nede ved grinda hele tiden og vil ha meg med ut.... en febersyk travelunge som forståelig nok ikke liker at mammaen dibber..

Skrevet

Hei på du!!

 

Kjekt du stikker innom. Håper at alt går bra med deg:)

 

Klem

Skrevet

HEEEEEI URTINGS!!

Fint at du sier hei, koselig å se deg! Håper du er kvitt sykdom og sykehus og håper å se deg her snart igjen! He he, sier jeg som ikke har vært så ivrig i det siste, men det blir likar i mårra. Sjø :)

Skrevet

Moro å se nicket ditt igjen.

 

Er enig med deg - her er det fint å være, og skulle veldig gjerne vært her mer jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...