Urtete Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Leeenge siden sist! Vil bare si HEI til dere, jeg! Håper alle har det bra, og at livet smiler til dere sånn innimellom!:-) Gleder meg til jeg får mer tid til å være her inne og leke sammen med dere! For her er det fint å være, nemlig - og jeg savner det! )
phantomet Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 URTINGS!!!! Så hyggelig å se deg! Du har vært sårt savnet, og Dritgrei har seriøst vurdert å arrangere manngard for å finne deg altså. Desverre egner ikke ULV seg noe særlig som sporhund...men alternativer har blitt vurdert. *ler* Håper det går bra med deg og dine. Du er ikke glemt, og vi gleder oss til du får lekt med oss igjen. Klem klem
dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 DER ER DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEi hei hei hei hei..... er du så travel du??? er alt bra med deg???? jeg håper dere har det fint og at alt er som det skal være!!!! klem til deg fra meg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hyggelig å se nicket ditt:-) Forstår at det er travelt for tiden, og du vet jo hvor du finner oss;-) Promise!
Maud Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Hei tilbake til deg! Håper du får bedre tid til å leke med oss om ikke så lenge :-)
Urtete Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 Fint å se at dere ikke har glemt meg - nå ble jeg jammen glad! Her går vel livet sin vante gang..., men det har vært litt for hektisk på alle fronter en stund... Litt vel mye på jobb - både dag og kveld, litt for mye som har skjedd på hjemmefronten, syke barn - sykehus...urk..., urtemann som er travel og ute og reiser... Derfor er urtings litt sliten for tiden. Men ved godt mot, da! Og veeeldig takknemlig for dere her inne!:-) Hei og hopp - sånn går no dagan! Klem klem klem!
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Æsj, tusen ting er ikke artig!!! en pappan min pleier å si at det går over, så da får vi vel håpe på det da. Jeg håper ikke at det er altfor alvorlige ting dere er igjennom for tida! Jeg hier på dere, og på deg fine fine mamman!!!! god bedring til unger, også håper jeg at urtemannen kan være hjemme over en lang periode snart! klem fra
Travelmor Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Hei hei! Kjekt å se deg her inne:-) Det er en flott lekeplass dette. Bare så synd at det står en og hyler nede ved grinda hele tiden og vil ha meg med ut.... en febersyk travelunge som forståelig nok ikke liker at mammaen dibber..
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Hei på du!! Kjekt du stikker innom. Håper at alt går bra med deg:) Klem
Karomamma Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 HEEEEEI URTINGS!! Fint at du sier hei, koselig å se deg! Håper du er kvitt sykdom og sykehus og håper å se deg her snart igjen! He he, sier jeg som ikke har vært så ivrig i det siste, men det blir likar i mårra. Sjø
her@ Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Moro å se nicket ditt igjen. Er enig med deg - her er det fint å være, og skulle veldig gjerne vært her mer jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå