tina_mor Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan ser en vanlig dag ut hjemme hos dere med bebisene?? Når står dere opp?, drar dere på besøk? får besøk? Cafebarer? Shopping? Trening?? etc... Bare nysgjerrig jeg da;)
*Rutletutt* Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 En vanlig hverdag ser ca sånn ut: Jeg står opp kl 7 for å gjøre storebror klar for bhg. Trener en halvtimes tid fra ca kl 8-8.30, eller rydder/vasker hus. Vekker Milla kl 8.30-9 og hun ligger på badegulvet mens jeg dusjer og ordner meg. Gir Milla mat (pupp) så sovner hun vanligvis rundt 11-12. Jeg spiser froost og dibber litt før jeg går ut en tur med vognen. Er vanligvis ute på tur + handler litt til 14-15. Kjapp tur hjemmom for å spise litt, gi Milla mat før jeg kjører og henter storebror i bhg. Middag for storebror. Lek og kosling med storebror og Milla + litt rydding inni mellom. Begynner kveldsstellet hans ca kl 19.30-20 og får han i seng. Milla er oppe med meg til jeg legger meg (til jeg får henne til å sovne...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå