pandabjørn Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 altså 21. nov så har jeg faktisk navn dag jeg kom på det nå, og det var jo litt morsomt da kan feire bursdagen hennes samtidig som vi kan feire navndagen min..ikke at vi har feiret navndager før da hehe...
mamman til karen elisabet. Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Samme her har navndag jeg også den 21 nov. Ja det nærmer seg den store dagen for deg nå ja. Er du klar for den store dagen da alt er i hus og rommet er klart.
pandabjørn Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Vi gjorde alt klart i går til Linnea kommer mangler bare en rullgardin, men det haster ikke så veldig for hun kommer til å ligge på rommet sammen med oss i noen mnd... ja nå er jeg mega klar til hun skal komme.......er veldig sliten og orker så vit å gå om dagen.. ja da heter du enten Marianne eller Mariann du da )
mamman til karen elisabet. Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Ja det er vel sånn på slutten at en får problemer,tør ikke å tenke på hvordan jeg selv kommer til å ha det om 6 månder som har slitt med bekkenet siden uke 10 off. Ønsker deg masse lykke til med fødsel(ks) og navndag den 21 nov klem fra Marinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå