Gå til innhold

Hva skjer med oss?

mamman til karen elisabet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først var det ikke snak om min samboer ville ikke ha flere barn han hadde bestilt tim til sterelisering men han avbestilte den igjen.

Da hadde vi bestemt oss for å prøve etter 4pp satt den lille spiren og jeg er i dag 17+5 og lykkelige ble vi for det.

Men for noen dager siden hadde vi besøk av noen venner av oss som spurte om vi ikke bare skulle fortsette når vi første var i gang med en raskt etter at den som er på vei kom.

Var like før jeg besvimte når svaret fra min kjære kom jo han hadde lurt på det han også men det måtte være opp til meg og besteme.

I helgen har vi snakket en del om dette og bestemt oss for å prøve på en ny etter fødselen. Den biologiske klokken er på vei til å renne ut for oss begge jeg er 32 og han 40 så skal vi ha et barn til så må de komme tett.

Dere synnes nok vi er litt sprøe men det synnes jeg vel selv også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er dere sprøe?

Hvor mange barn har dere i forveien da?

Jeg er snart selv 33 og min mann er 31,vi fikk en jente i 98 og en jente nå i januar 2007. Vi ville gjerne ha en baby til så fort som overhodet muligt, men så fikk min mann kreft og nå får vi ikke lov til og prøve og bli gravide på lenge... Jeg synes ikke dere er sprøe... jeg er nesten misunnelig.

mvh

Skrevet

Trist å høre om mannen din.

Jeg har ingen barn fra før,og han har en sønn.

Men derfor han ikke ville ha flere er på grunn av at hans sønn har en fh og var redd for å få flere barn.

Men etter at vi hadde snaket med legen vår om dette så snude han om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...