Mamma TB Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 gratulera snuppa!!hehe tiå går så fooort!
de tre bukkenebruse Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 takk sga du ha;P hehe... godt at du tipsa meg i dag viss isje hadde eg aldrig visst det hehe=) jaffal isje kenge te hu di komme nå om du he fått tag i rosa sparkebuksa nogen plass? eg vett isje kor eg får tag i det åså har eg så lysst på
elimor Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg også! Termin 8. desember, altså 40 dager til. Men mine to forrige kom en og to uker før termin, så jeg tror at jeg egentlig har litt kortere tid igjen...
de tre bukkenebruse Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 jeg gikk 4 dager over forige gang så jeg rekner med at jeg kommer til å gå over tiden denne gangen også:)hehe du er heldig viss du har fårr 2 uker før ja
Elskeråværemamma Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har termin 9. desember - altså regnes jeg som høygravid i morgen - artig!! Dette er vårt første barn - så vi gleder oss noe helt utrolig!! Skikkelig nedtelling for hver dag!! Idag har jeg begynt å vaske litt bamser og slikt Lykke til
elimor Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Ikke bare heldig... Jeg jobbet frem til tre uker før termin, og fikk derfor bare en uke permisjon før fødselen. De to første permisjonsukene mistet jeg (mistet en uke ved nr. to). Denne gangen begynner jeg permisjonen fire uker før termin for å unngå å miste så mange dager. Men jeg misunte ikke de som gikk 2 uker over termindatoen og dermed var høygravid i 4 uker lengre enn meg!
Millerine Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer! Det gjelder meg også, for en satus å ha, jeg går og tenker på at jeg er høygravid og smiler for meg selv og kan ikke tro det er sant. Det har gåt så fort og fint og vi gleder oss så til Lillemann kommer snart.Det er så rart å tenke på at babyen snart er her, men også helt naturlig, en merlgli blanding av de to. Det kunne ikke vært annerledes liksom. Klem!
de tre bukkenebruse Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2007 ganske gøy ja=) jeg har termin 7 desember:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå