Gå til innhold

ok, her kommer verdens teiteste spm om ullklær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, saken er den at vi har fått mange fine hjemmestrikkede ullklær til lille gullet, men jeg aner ikke "hvordan" jeg skal bruke dem.

Frem til nå har vi hatt vanlige klær på når vi skal ut, også hatt enten en fleecedress eller en bobledress utenpå. Det har holdt ham varm og god. Men disse klærne er stort sett jakker og bukser, skal jeg bruke dem i stedet for fleecedressen (det blir vel kaldt???) eller under i stedet for vanlige klær? (Altså strømpebukse og body, ullbukse/jakke også fleece eller bobledress?) Jeg frykter det siste kan bli i overkant varmt. Han ligger jo enten under dyna i vogna eller sitter i bilstolen i bilen (der er det varmt og godt), siden han bare er 3 mnd er han jo ikke ute og leker og utsettes for noen særlig kulde.

Derfor spør jeg, hvordan kler dere på barna deres med tanke på ullkær (nå og utover vinteren)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I stedet for fleecedress ville jeg brukt det.

Skrevet

jeg ville brukt de : med tynn ullbody og strømpebukse under og så hjemmestrikka ullklær utenpå, når han ligger i vognen eller sitter i bilstol,

mine barn som er litt større, ville jeg brukt dette som mellomlag under dressen på de kaldeste dagene, eller under regnklær

Skrevet

Ville brukt det i stedet for fleecdressen. Dersom du er ut en tur på riktig kalde dager ville jeg tatt ullklær under bobledressen :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...