Gå til innhold

hva er det beste baby-kjøpet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra standard tingene som vogn, seng, etc...hva er det lureste dere handlet inn til babyen?

Krybbedødalarmen var det beste kjøpet mitt! Vi har tatt bort sensor platene nå men bruker fortsatt babycallen. Meget velbrukte penger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det smarteste er det badesete som de ligger i:)

Skrevet

Nesesuger og saltvannsdråper =)Har reddet oss mang en natt. Ellers har jeg kjøpt Odenwalder bilstol-pose som passer perfekt i den lille city bagen vår, og som kommer til å bli velbrukt de neste månedene...

Skrevet

Selv om det er en selvsagt ting, må jeg nevne vognen vår...kjøpte en Bugaboo Cameleon til Milla og den er jeg så innmari fornøyd med:o)

Bla vil hun ike ligge i sengen sin om natten, så jeg legger henne i vognbagen og bærer denne med meg opp på soverommet. I og med at bagen er veldig lett (men likevel stor) så er den helt genial til dette;o) Ellers er babygymen en ting vi bruker mye - hun elsker å ligge under der og slå etter lekene;o)

Skrevet

Det må ha vært babyen min det!

Skrevet

...og ikke minst uro med roterende figurer og lys som går i taket fra fisher-price (men skulle sååå ønske det var med fjernkontroll for han skrur seg av etter ti min og da blir det masse syting).

Og brystpumpe!!! Og smokk og flasker. Og lekegrind med et kjempefint leketeppe oppi!! Og babygym

Hehe...fornøyd med mange kjøp (og gaver) jeg! =)

Skrevet

Det må ha vært badebøtta! -Kjøpte ikke den "originale" (husker ikke navnet), men en etterlikning som var både billigere og stødigere.

Har derfor alltid hatt en unge som elsker å bade... brukte den til hun kune sitte selv -byttet da til balje.

Ellers er babycall en god investering. Her sover snuppa på dagtid i senga i .etg. og vi hører henne knapt om hun hyler og vi er i 1.etg.

Lammeskinnet er jo også en slager, samt nattposen som vi bruker i vinterhalvåret..

Skrevet

babycall, smokk og babygym :o)

Skrevet

Å jada, hun er kjøpt å betalt på Rikshospitalet!

(Hun er laget med hjelp av prøverør)

Men det fulgte ikke med bytterett:o)

Skrevet

brystpumpe!

og ei letter vogn! har ei brio combi- og holdt på å dø hver gang jeg skulle sette den i bilen for den er TUNG!

Skrevet

paraplyvogn til bilen er genial for shopping etc

Skrevet

Ikeastellebordet er fantastisk bra:) Det står på hytta, mens vi har et "ordentlig" hjemme... Tror jeg skal bytte, gitt!

Og faltisk den bleiebøtta jeg fikk hos reflex, den er super!!

babygymmen er kjempefin, det samme er vippestolen.

Og badebalja fra ikea:)

Nå har jeg handla etter at ungen kom, og behovene meldte seg, så jeg har vel egentlig ikke gjort noen bomkjøp:)

Skrevet

Britax BabySafe- bilsetet. Var så utrolig fornøyd med det.

Babygym

Sånn pusle-krabbeteppe til å ha på gulvet. var supert da hun skulle lære å krabbe og hun kunne leke lenge på det uten at gulvet ble kaldt og slikt.

Skinntøvler

Skrevet

Den høye hvite plaststolen fra ikea til 115 kr! Den er genial! Lett å flytte, lett å vaske, lett å legge sammen og sette i et skap. Mitt aller beste kjøp!

Nr 2 er TFK vogna vår.

Skrevet

Ull-overmadrass i alle senger til barna. Treger ikke å vaskes ved oppkast/ tiss. Ullet er selvrensende!!!!!

Sack and Seat. Enkel pose-stol når du skal på besøk til andre som ikke har barnestol. Tar liten plass og er lett å ta med.

Skrevet

Lammskinn til å sove på + ha i vogna

Ullklær

Skrevet

voksi-pose

tummyTub

Ringslynge

Skrevet

brystpumpa

Skrevet

Voksiposen vil jeg tro (sov ute i barnevogn HVER dag til hun var mer enn 2 år!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...