msola Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Full fart på gulvet. Mer respons og gjenkjennelse av ting og mennesker. Mer babling. Ma ma og pa pa mm.. Kjempemorsomt. Kan sitte å spise måltider sammen. Kan spise mer enn bare pupp.. Begynner å se mer til hvordan babisen blir som person. Samt masse masse nytt som skjer med han hver dag.. Hærlig at jeg får være hjemme i permisjon å oppleve denne tiden med gullgutten. Pappaen er kjempemsunnelig, og gleder seg til han skal ha permisjon. Spørs om han ikke må få litt flere uker en annen gang.... Flere som koser seg??
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 HELT ENIG! Det er så gøy å se hvordan han blir et ordentlig barn, lærer så mye nytt og har det helt tydelig kjempemorsomt med det! Koser meg som aldri før med han, han er da også en snill gutt, nesten alltid i godt humør.
Vintersol Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 KJEMPEGØY!!! (8 mnd + 1 uke) Gøy å følge med på utviklingen. Det går så fort! Tenner, fast føde, rulling og åling på gulvet, morsomme lyder, respons... Supert =)
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Gutten min er snart ni mnd, men helt enig i at det er en herlig alder. Her er det vel og merke pappan som har hatt perm i denne perioden, men jeg riktig storkoser meg sammen med ham naar jeg ikke er paa jobb
Zznorkfrøken Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, skikkelig herlig! 7mnd + 3 uker. For eksempel når hun leker borte-titt-titt bak gardinene eller leker, eller reiser seg og holder såvidt i buksebeinet mitt og titter opp. Og så mye godt humør, og søt liten tann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå