rødt&blått Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vil gjerne lage en som jeg kan bruke i flere år. Mamma hadde en til meg som var lagd av små fyrstikkesker og en stor en til julaften. Kunne tenkt meg å lage en annen variant kanskje, om noen vil komme med forslag... og gjerne bilde om det går an!!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Har kjøpt en stor canvas jeg har malt, så har jeg kjøpt en 24 figurs julenisse/engle pakke fra panduro og limt de på. Og vips en julekalender ingen andre har :-) Har ingen bilder dessverre. Og ja, jeg er elendig til å male/tegne så det er ikke noe glansbilde, men det er iallefall gjort i kjærlighet til snuppa :-)
lenej :o) Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 vel, eg fik ken ide igår. tenkte å lage et sydd bilde, om eg brodere, elelr om eg lage noe i lappeteknikk, sku hatt en quilta snømann el no sånt, å med en stor lomme på. så skal eg legge en pakke i den hver dag til mini :)
rødt&blått Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Oj, om jeg skulle lagd noe sånt, tror jeg at jeg burde ha begynt i sommer.. Hmm... Noen flere ideer?
*sola ღ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har brodert en, den er vel 40x50, med julenissemotiv og 24 ringer jeg henger pakkene i.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Her og har vi brodert kalender, mamma lagde til junior i fjor. Hadde og en sånn hjemmelaget da jeg var liten, som mamma hadde lagd. Men den holder på å falle i fra hverandre, så hun broderte til meg og sambo første jula vi var sammen, også fikk lillemann i fjor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå