Gå til innhold

Noen som har hjemmelagd julekalender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne lage en som jeg kan bruke i flere år.

Mamma hadde en til meg som var lagd av små fyrstikkesker og en stor en til julaften. Kunne tenkt meg å lage en annen variant kanskje, om noen vil komme med forslag... og gjerne bilde om det går an!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt en stor canvas jeg har malt, så har jeg kjøpt en 24 figurs julenisse/engle pakke fra panduro og limt de på. Og vips en julekalender ingen andre har :-) Har ingen bilder dessverre.

Og ja, jeg er elendig til å male/tegne så det er ikke noe glansbilde, men det er iallefall gjort i kjærlighet til snuppa :-)

Skrevet

vel, eg fik ken ide igår. tenkte å lage et sydd bilde, om eg brodere, elelr om eg lage noe i lappeteknikk, sku hatt en quilta snømann el no sånt, å med en stor lomme på. så skal eg legge en pakke i den hver dag til mini :):)

Skrevet

Oj, om jeg skulle lagd noe sånt, tror jeg at jeg burde ha begynt i sommer.. Hmm... Noen flere ideer?

Skrevet

Jeg har brodert en, den er vel 40x50, med julenissemotiv og 24 ringer jeg henger pakkene i.

Skrevet

Her og har vi brodert kalender, mamma lagde til junior i fjor. Hadde og en sånn hjemmelaget da jeg var liten, som mamma hadde lagd. Men den holder på å falle i fra hverandre, så hun broderte til meg og sambo første jula vi var sammen, også fikk lillemann i fjor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...