jinta86 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 og nye muligheter.. i dag skal jeg ut og begynne med noen jule gaver etter skolen.. er det flere som har begynt nå eller?? jeg må bare få tankene mine på noe annet det eneste jeg tenker på er mannen min sine to barn som ikke bor hjemme av ulike grunner og det att jeg vill ha barn.. å går jo konstant rundt med tårer i øya og gråten i halsen heile tiden.. klem til alle
Ella-83 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Huff! *Trøste* Det er ikke godt å gå rundt å føle det sånn! Har du ikke noen venninner du kan snakke med da? Det som gjorde at følelsene ikke er fullt så vonde hos meg nå er pga. at jeg venninnene mine. Nå skal det sies at jeg har en utrolig god sosionom venninne da. Men uansett hjelper det å snakke med noen. Jeg har forresten begynt med julegaver! Kjøpte den første nå på lørdag. Fant noen på Kremmerhuset som jeg synes var kjempefint og da måtte jeg bare slå til. Ellers så blir det samme stresset i år igjen, men sånn at jeg bare MÅ kjøpe noe fordi det er faktisk 23.desember og det blir flaut å ikke ha noen gave. Hehe..
jinta86 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 er det ikke ett kremerhus i elverum eller husker jeg helt feil? hehe har en del venniner jeg kan snakke med men det er ikke så gøy og masse på de heller da jeg har hatt det sånn et år nå hehe.. tro meg han er treg når det gjelder andre denna mannen min når det gjelder han skal alt skje NÅ!!!!!!!!!!!!! hehe men har heldigvis en ekstra mamma jeg snakker også mye med om dette så det hjelper meg masse men siden vi bor å langt fra hverandre hjelper det ikke helt.. hehe klem
Ella-83 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe. Typisk mannfolk. Når man ber de om å fikse noe tar det hundre år før de får ut fingern. Når de vil ha noe gjort, så er de utålmodigheten selv.
jinta86 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 hehe det er så sant egenti han er super treg egenti på alt som gjelder meg i hvertfal.. å spes nå det gjelder meg. hehe men får håpe han gubben min blir klar snart..
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Klem til deg. Trist at barna hans ikke bor hjemme os dere da. Har begynt å tenke på julegaver, men ikke kjøpt enda... skal prøve å kjøpe færrest mulig i år, skal kjøpe til: Sambo Mine foreldre Hans foreldre 2 nevøer 2 nieser Min søster (Vi kutter ut søsknene hans, det er barna som får, igrunn perfekt!) To venninner iallefall Dyret må få gave Dette er de jeg kommer på i farten... Og en haug med julekort..
jinta86 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 er kjedelig men vi gjør alt for og få de hjem igjen for og si det sånn.. listen min er ikke leng heldigvis og vi gir till hans søsken og da vi skal feire jul med de.. fikk handlet noen gaver i dag.. og nå i løpet av noen dager skal jeg sette med ned og scrappe album to styll til guttanene til sambo eller som vi sier gutane våres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå