Lillekatt2ivf:-( Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Da er jeg tilbake.. Kalte meg Lenekatt før da... Måtte ha en pause fra alt det her, ble så dritt lei... Men nå var vi på utredning på torsdag, og jeg skal på lap innen en mnd... så da er vi igang igjen for fullt... og om to mnd er det to år siden vi begynte.... jejeje!!! Ser det er endel som henger igjen fra sist jeg var her... Jaja, godt å vite at man ikke er alene om å slite med dette da! klem
Fru Anna Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Velkommen tilbake hit da! Dere har en spennende tid foran dere da. Lykke til og håper det går så fort som det kan få gått for dere da:)
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Spennende og spennende, jeg mister liksom litt piffen når det skal være så himla mye styr da, men men... Takk og lykke til til deg og!!!
Fru Anna Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 jeg skjønner det, var egentlig ikke sånn jeg mente - men det er lissom bedre når ting går fremover og det skjer noe enn å føle at en bare står på stedet hvil. Nå snakker jeg selvfølgelig bare utifra egene tanker og erfaringer og det vil jo ikke si at alle andre føler det samme...så var litt dumt av meg å formulere meg slik - sorry!! Hadde jo selvfølgelig vært hinsides det beste å sluppet alt styret....
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 Nei, nei, tok det ikke sånn altså!!! Hehe!! Er jo enig i at det blir en spennende tid fremover forsåvidt, jeg er bare litt negativ for tiden... (fikk mensen i dag, snøft;-)) Vi får holde sammen og banke alle tanter herfra til månen! Ser du har hatt en sa, var du langt på vei eller?
Fru Anna Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 den tanta altså...!hun kunne gjerne fått en dødsdom for min del... Nei jeg var bare 6+1, så det var jo tidlig. Men det var veldig trist allikevel, det er jo så sårt ønsket. Trøster meg med håpet om at en ofte blir fort gravid igjen etter en SA (som skjedde for 3 uker siden). Hvor lenge hadde dere prøvd før dere begynte med utredning?
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe, ja... kill kill kill... Sårt selv om det er tidlig ja... Uff... Men da vet du ihvertfall at dere kan bli gravide da!! Mer enn det jeg vet. Vi har ikke vært til utredning før nå, jeg har ikke orket å begynne på det. Har vært endel inn og ut av sykehuset i det siste, pga blødninger og smerter, så jeg har holdt på nok med det. Men nå måtte jeg bare. Ikke bare for min skyld, men for han stakkaren som gjerne vil ha barn med meg:-) Hvor i landet er du fra? Jeg er fra Lillestrøm.
Fru Anna Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 uff da, hørtes ikke greit ut med sykehus og smerter - det skal liksom ikke være nok med at man strever med å få barn, man må få litt ekstra også...kan ikke være lett. ja, det er en enorm trøst i det at vi nå vet at vi kan "klare det på egenhånd". Håper bare ikke det tar like lang tid før det klaffer igjen. Men hvis det begynner å drøye så tror jeg vi tar oss en tur til legen og hører hva han har å si. Nei, det er ikke alltid like greit for de stakkarene. De vil jo så gjerne, så gjerne de også! Men veldig greit og ikke stå "alene" med det men ha en som prøver å være like involvert og støttende i følses-berg-og-dal-banen! Jeg er fra Skien, men bor i Kristiansand. Studerer på universitetet i Agder, er 23 år og gift med en eksepsjonelt god og herlig mann:) du da? (det var synd lillestrøm ikke slo start igår...måtte bare legge til det - er ikke så veldig fotball int. men har en mann som er det...hehe)
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2007 Nei, er dritt lei hele forbannade Ahus... hehe... men men.. sånn er det. Like greit å gå til legen med en gang(smalt fra rett person), så blir man KANSKJE litt klokere... Hehe, ja, først var det liksom jeg som var mest gira, nå driver han og kikker på EL-tester og spør om når det er mest sjangs og sånn.. Hadde aldri trodd at han ville engasjere seg så!! Jeg var litt nedafor etter sykehuset på torsdag, og jammen var ikke han rød i øynene og.. uff...Han vet at han kan da, han var litt "uheldig" for syv-åtte år siden, men allikevel.. Nå har han testet svømmerene sine da, og fått beskjed om at alt var bra, men han bekymrer seg så på mine vegne vet du!! Vi er samboere, bor i lillestrøm som sagt. Jeg er advokatsekretær. Hehe, jeg kan ikke fordra fotball, og sambo er ikke no glad i det han heller... så jeg visste ikke at de spilte engang jeg!! hahaha!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Hei på deg, vet ikke om du husker meg? Men velkommen tilbake og denne gangen skal alt gå som smurt:)
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2007 Hei suss@!! Klart jeg husker deg!! (kanskje ikke alle detaljene men.. hehe) Ja, satser på det da.... Hvordan står det til med deg da?
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg husker også deg! Nå "sniker" jeg bare her inne, men det er så mye koseligere her.. Håper ting går rette veien for deg nå, det er fortjent! Er det ikke ofte gode sjanser etter lap, når det er "renset" litt?? Sånn for å kanskje muntre deg litt opp!? Masse lykke til ihvertfall, unner deg kort tid med prøving nå!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Velkommen tilbake! Var sikkert godt med en pause. Så bra at dere har vært på utredning og at du skal på lap innen en mnd. Da blir det nok snart deres tur. Skal krysse fingrene for at du snart sitter med en positiv test i hånden! Klem
Suss@ med 3 gutter Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 For meg går det kjempebra:) Venter en liten gutt 31.12. Hadde og en pause herfra(og prøvinga), ble lei hele opplegget med prøvinga, og da ble jeg jammen gravid og den satt denne ganga.(med litt hormon hjelp da)). Håper så det går riktig så fort med deg og denne ganga:)
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 29. oktober 2007 Å, så koselig at noen husker meg da!!! Ikke fullt så koselig at noen av de som prøvde når jeg var her sist fortsatt prøver da men... Da er man i hvertfall ikke alene! Føler jeg har detti litt av lasset her da, så dere får oppdatere meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå