*chrissy_med_spire* Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Endelig kan jeg skrive dette.... JEG ER GRAVID!!! terminen ifølge kalkulatoren her inne er 28.06.2008!!! Vi har prøvd i 2 år nå.. denne mnd brukte jeg wild yam og sink... det må har vært dette som gjorde susen! Da tar jeg steget over til 1.trimester.. Husk uansett hvor lenger dere har prøvd IKKE GI OPP!!! tonnevis av babystøv til dere ALLE!!!! ******************************************************************************************************************************************************************** ********************************************************************************** ********************************************************************************** ********************************************************************************** ********************************************************************************** ********************************************************************************** ********************************************************************************** ********************************************************************************** ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Lykke til!!!
lykkeni=) Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer såååå mye!!! ønsker deg lykke til videre!!!=) takk for støv;)
har4barn Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg!
Harmoni Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer og lykke til med svangerskap og den lille!!!!
Dette skal gå bra Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Hva skal sink være godt for, og hvordan tar du det? Og hvor mye wild yam tok du?
her er jeg Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 HippHurraOgHurraMegRundt!!! Så moro!! Hvordan er formen? Noen klassiske symptomer?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer såååå mye!!! Endelig ble det deres tur! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:) Suger til meg litt babystøv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå