Gå til innhold

noen som bor i små leiligheter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som bor litt trangt? + at det kommer en baby..

Vi bor på 63 kvm, helt ok, men litt trangt når babyen kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

56m^2 her i gården. Blir litt trangt, men skal ikke bo her så lenge. Blir nødt til å finne en ny når babyen skal ha eget rom. Men tror ikke det kommer til å bli noe problem, for leiligheten er stor nok på alle de rette plassene. Som feks badet:)

Skrevet

Jeg synes 62 kvm var helt ypperlig med liten baby. Vi visste jo at vi ikke skulle bli boende til evig tid, men tenkte kanskje 3-4 år før vi flytta. Så vi pakka vekk ALT som vi ikke ville trenge på en stund, og minimerte behovet for å ha et "roterom", slik at babyen fikk eget rom.

Det jeg synes var så bra var jo det at jeg kunne gjøre absolutt hva som helst mens babyen lå i lekegrind i stua, feks. Sette på en vask, sjekke epost, skifte klær, lage mat osv. Jeg var aldri mer enn to skritt unna å kunne se hvordan han hadde det eller prate med ham (grei planløsning også hos oss).

Nå venter vi nr. 2 og har flytta i rekkehus. Ser at dagene med baby blir litt annerledes her. Må hvertfall ha et elastisk sjal å knyte på meg babyen i så jeg får vaska klær...

Skrevet

70 kvm her venter nr 2 ...litt trangt men det får gå ...

Skrevet

Bor på 56 kvm, og satser på at det skal gå bra et par år. Har veldig fin planløsning og en stor veranda.

Skrevet

bor på 70 kvm å venter nr 3....litt dårlig planløsning, men d går nok bra

Skrevet

Vi bor på 50 kvm. Blir nok veldig trangt. Vurderer å selge leiligheten og kjøpe en større. I verste fall blir vi boende her i ca ett år etter fødsel til jeg har fått meg jobb. Jeg er nemlig ferdig som student, men uten jobb når babyen kommer.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Vi bor på 70 kvm. Har en 9 åring i huset også :) Det går greit å bo slik med bare henne, men blir nok litt trangt når babyen kommer. Men vi må nok vente til samboeren er ferdig med studiene før vi har råd til å kjøpe noe større :(

Skrevet

58 kvm med skråtak her - så leiligheten virker mye større siden det er veldig høyt under taket og en god del gulvplass som ikke er med i arealberegningen. Har to soverom, så sånn sett passer det jo ypperlig med barn. Har planer om å få to tette (venter førstemann nå) så vi regner med at det går fint å bo her noen år. Småttisene kan jo dele rom de første årene, og en baby må vi uansett regne med at kommer til å sove mest på vårt rom. Planløsningen er ypperlig, fordi alle rommene har inngang fra stua, så man har full oversikt. Dessuten har vi en veranda på 35 m2, så vi har romslig uteplass også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...