Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 før de begynner å hakke.,. hater folk som spør om meningen din for så å bli sint fordi det ikke er det de vil høre.. vel din dritt.. jeg har lov å mene ting jeg og.. selv om du er poppis no1 på jobben har jeg lov å være uenig med deg og ikke bare jatte med deg.. brødhue..
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Du glemte navnet til "Brødhue"...bare sånn til opplysning liksom + at da slipper alle de andre "poppiser" å "bekymre" oss over en el annen nerd på jobben......
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 unnskyld.. bare en liten utblåsning råddå... det hele dreide seg om at poppisno1 klaget på noe.. så kom hønseflokken og trøstet for noe som ikke var annet enn selvforskyldt.. så sier jeg.. mnen det er jo din skyld. du kan jo fikse det. det er jo pga deg at du har mye arbeid, det var du som ikke gjorde det ferdig når du skulle.. da klikket hønseflokken og poppisno1..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Vet du hva jeg irriterer meg over? Møkkaeks til samboer som ikke klarer ta imot råd om hva man gjør i en gitt situasjon uten å ha piggene ute og bli forbanna!!! "Klarer det selv" liksom... Hadde du klart det selv hadde ikke ungen din vært sånn som den er! Skulking, skitten så det lukter noen ganger, for små klær, utspekulert, langt fra nyklippet, kunne nevnt i fleng!!! Helvetes møkkakjerring, burde virkelig satt pris på at noen faktisk ordner opp i ting for henne, selv om det absolutt IKKE er mitt ønske å gjøre!!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Å!!! Sånn er faktisk min samboer, (kanskje min samboer er din samboers eks? hehe! det er hi hre forresten) hvis jeg gir han råd så KLIKKER han iblant.. hehe åå så slitsomt.. skal vi dele en flaske vin anonym.. og rett og slett være skikkelig sladrekjerringer *s*
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 ÅÅJA, kunne delt en sladreflaske eller 5!!! Hadde sikkert løst myyye verdensproblemer da!! Men hvis din samboer er min samboers eks, da må min være homo... hehe, hvis ikke din samboer er en dame... Men blir så frustrert! Skjønner jo at det kan være kjipt at stemor til ungen din begynner å blande seg, men i denne saken var det faktisk noe som angikk hele vår husstand også, ikke bare hennes!! Hadde det vært bare vært henne og ungen det var snakk om, så hadde jeg gitt en god faen. Men det er flere ganger jeg har måtte ordne opp for henne fordi hun rett og slett ikke gjør alt det hun skal, for å si det sånn. Og når i beste meningen spør "har du husket det og det" så får jeg et skikkelig surt svar tilbake!! Blir så eitrandes forbanna, fra nå av skal jeg ikke bruke en krone på ungen, hun skal få ordne ALT selv!! Jaja, ble utblåsning her og, gitt... hehe Jadda, når ble det vin?? )
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 jeg skjønner SÅ godt frustrasjonen din!! blir så matt av sånt!! vi kan drikke vin når som helst.. jeg har mange verdensproblemer å løse!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Det passer fint, for jeg har mange løsninger!!! Nå skal jeg ut å ta meg en røyk og fundere over hvorfor det går an å bli så dum og utakknemlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå