Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Så kjempe god ut. Noen som skal prøve seg på den en dag eller har laget noen lignende? Ble den god?
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Kor finn æ oppsklrifta. Den så veldig god, tenkte å prøve den til dåpen...
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Ja jeg synes også den så god ut. Har skrevet ned oppskriften, tenkte jeg skulle prøve til helgen
lenej :o) Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 ja, hadde løst å bake den idag, men må handle først, å min kjære har tatt bilen på jobb... å gidde ikke ta mini ut i vogna, han har jo feber. men om eg prøve å bake den no, å om den blir bra, så tenkte eg å bake til mini sin bursdag, den, å oreo-kake, (lovte gudfaren hans) åsså kansje en til.. men vet ikke kordan..
Amonym i dag Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Gjett om den skal prøves da, så jo rett og slett utrolig herlig ut;) Oppskrifta ligger også på nett http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=11726582 Men i den oppskrifta sto det ikke sitronsaft i fyllet, og det skulle det være (av en halv sitron)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå