Lillegulle<3 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei Jeg må være i Trondheim i over en uke for å ta eksamen i beg av desember, er det noen som vet om rimelige overnattingsmuligeter ? Rimelige hoteller eller noe lignende ? har prøvd å finne noe på internet, men et hav av hoteller så det tar virkelig lang tid :/
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Skekk ut vandrehjemmet.. husker ikke hva det heter, men det ligger i samme kjede som resten av norges vandrehjem. Ellers så kan du jo alltids sjekke ut kortidsutleieboligene som står rundt omkring.. Kjøp deg andressa så står det garantert noe der.. sjekk ut finn.no etter kortidsutleie og.. Tror dette vil være de rimeligste mulighetene.
Lillegulle<3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 oi tusen takk for gode tips
nr 6 på vei Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Lei en hytte på en campingplass det er det dessiderte billigste tror jeg
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Hør med skolen du skal ta eksamen ved om de har noen avtaler om rimelig overnatting. Ellers anbefaler jeg deg å saumfare det du har av diverse medlemsskap f.eks Coop, NAF, LO eller lignende for å se hva slags rabatter du kan få på overnatting ved ulike hotellkjeder. Men det kan nok vise seg at campinghytte er billigst. Kanskje kjenner du noen som kjenner noen som kan gi deg husly?
Lillegulle<3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 campinghytte ja hehe det hadde jeg aldri tenkt på selv Tusen takk dere :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå