stinesupersøt_24 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 det var helt hææælig:)lille mini ligger inni magen og har det bra!!!jeg lå der og legen lette etter lyden..jeg var driiiit redd..men så...dudunk...dudunk!!jeg gren å gren.det var så bra!har grua meg sååå lenge:)
Et lite barn i magen :) Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer!! Er det ikke herlig å høre hjertet til den lille?? ) hvor langt er du på vei?
stinesupersøt_24 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 jo,jeg ble helt satt ut.siden jeg lissom ikke har følt meg så ille gravid:p så da blei hele situasjonen mye mer virkelig da jeg hørte hjerte på lille mini:)jeg er 16uker på vei..inntil ultralyden hvertfall:)
Et lite barn i magen :) Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er 17 uker, da er vi ganske likt! skal på UL 13 nov. når skal du?
stinesupersøt_24 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 ja det er vi:)jeg vet ikke helt enda jeg...har ikke fått brev i posten enda..så gleder meg til det kan du si.dt er lissom noe å glede seg til hele tiden:)etter det gleder jeg meg til sparka...etc etca:)
Krolla og Theodor Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Det er en utrolig deilig følelse!! Var 14 uker på vei første gangen jeg fikk høre: Stor stas. Like stor i dag, når jeg er 24+2.. idag fikk jeg bonuslyd også, for lille Sprell merket at det skjedde noe og fyrte av noen velrettede spark mot apparatet :-D så nå står det "fin fosteraktivitet" på skjemaet. Tenk å være så forelska i noe som ikke syns :-*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå