Gå til innhold

ehhh... fler enn meg som har mensen ANNENHVER uke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir gal... endelig ferdig så begynner den søren meg ugjen...hva kan det være a?? en uke med småblødninger-en uke mensen-en uke av også på`n igjen:( hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det da jeg gikk på conludag (?) mini pille! Gadd ikke gå på den mere...

Skrevet

Hadde det da jeg gikk på Cerazette, og etter et halvt år i en dyp dal av mens"sykluser" på 14 dager (dvs 5 dager blødning og 9 dager fri før ny blødning) slutta jeg... Møkkapiller (for meg)!

Skrevet

nå er jeg skikkelig stygg.. jeg har ikke hatt mensen på snart 3 år!! hoho utenom renselsen

Skrevet

Hadde det sånn i et par mnd da æ fikk satt inn hormonspiralen. Men så var det stopp, og gikk i 5 år uten en eneste blødning! Deilig!! Hadde bittelitt sporblødning. Bare noen dråper det var snakk om, hver mnd på den tia æ skull ha hatt mens. Trngte knapp nok å ta på et truseinnlegg.

Skrevet

Til HI : Går du på noen form for minipiller eller annen hormonprevansjon? I såfall er det nok derfor. Hvis ikke ville jeg tatt det opp med lege / gynekolog.

Skrevet

vet det er en bivirkning med piller osv men jeg går ikke på noenting!!??? hjelp:( kvier meg for å ringe legen.. har vært der 1 gang i uka den siste tiden med lillegutt..begynner nesten å bli litt flaut:(

Skrevet

kan da ikke være normalt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...