Gå til innhold

Hvor mye har dere igjen etter at alt er betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å rutte med helt uten mål og mening liksom, hehe?

Etter at hus, bil, mat, bensin, forsikringer, lån er betalt...

Jeg har igjen ca. 5500 kr... men syns pengene flyr... Sambo har omtrent det samme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi også! Har igjen omtrent det samme og syns vi har OK økonomi... kunne sikkert hatt mer men... hehehe

Skrevet

vi har igjen ca 22.000 til mat,bensin og fornøyelser

Skrevet

Varierer litt, men ca. 16-17000 etter alle utgifter er betalt..(meg og samboer totalt altså:-))

Skrevet

vel, vi har igjen sånn ca 3000-5000kr igjen tilsammen etter at alle regninger er betalt. men da har vi igjen mat og bensin igjen på utgifter igjen da. skulle virkelig ønske at vi hadde litt ekstra å rutte me:/ ett par tusenlapper ekstra hadde hjelpet på mye! er student da, og får veldig lite pga av det.

Skrevet

Omtrent alt...bortsett fra studielånet til sambo som han betaler ned på. Er så heldige å få bo gratis i nabohuset til foreldrene, de betaler strømmen, og vi spiser middag der 3-4 ganger i uken. Spiser hos mine foreldre en gang i uken, så har derfor ikke særlig med matutgifter. Har ikke billån, for fikk svigermor sin bil (som er ca 10 år gammel og fullt brukbar!), men hun betalte forsikringen! Ellers er det ting som telefonregninger og slik vi betaler på, men prøver å spare litt pr. mnd... og legger av barnetrygda til gutten! Men skulle sikkert vært flinkere å spare, men vi lever et godt liv nå! =) Sambo har en veldig grei inntekt, men jeg har "kun" ca 5000 i fødselspenger samt fødselsstipend fra lånekassen. Vi vet vi er veldig heldige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...