Gå til innhold

Sprithandling og danskebåt/toll


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor strengt er det egentlig med kvoten på danskebåten?

Er det mye kontroll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg og på. drar med båten på lørdag og skal jo handle med litt.

Skrevet

opp..:)

Skrevet

Det er like strengt der som andre steder!

 

Når det gjelder kontroller, så er det stikkprøver.

Skrevet

Vil det si omtrent aldri kontroll da? Hv skjer egentlig om man blir tatt da? Bare tar varene / må betale ekstra om man vil?

Skrevet

De tar varene, du får bot og må kanskje(denne er jeg ikke sikker på) betale skatt for de til tross for at du ikke får beholde dem.

 

Hvorfor gidder noen i det hele tatt risikere Kan for mitt liv ikke skjønne det.

 

Husk og at de liker ikke smuglere i usa, så hvis du har tenkt deg dit i fremtiden vil du nok ikke ha det på vandelsattesten

Skrevet

jo, det er alltid kontroll, men de sjakker jo ikke alle!!

 

De tar varene og man får en saftig bot + politianmeldelse dersom du har smuglet mye.

Skrevet

Hehe jeg er ikke akkurat verdens største drikker så er ikke sikkert jeg engang kommer til å handle noe alkohol ,men er jo greit å vite. Passerer ofte landegrensa med bil og svææært sjeldent det har vært kontroll ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...