Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hvor strengt er det egentlig med kvoten på danskebåten? Er det mye kontroll?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 dette lurer jeg og på. drar med båten på lørdag og skal jo handle med litt.
Kamomille Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Det er like strengt der som andre steder! Når det gjelder kontroller, så er det stikkprøver.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Vil det si omtrent aldri kontroll da? Hv skjer egentlig om man blir tatt da? Bare tar varene / må betale ekstra om man vil?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 De tar varene, du får bot og må kanskje(denne er jeg ikke sikker på) betale skatt for de til tross for at du ikke får beholde dem. Hvorfor gidder noen i det hele tatt risikere Kan for mitt liv ikke skjønne det. Husk og at de liker ikke smuglere i usa, så hvis du har tenkt deg dit i fremtiden vil du nok ikke ha det på vandelsattesten
Kamomille Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 jo, det er alltid kontroll, men de sjakker jo ikke alle!! De tar varene og man får en saftig bot + politianmeldelse dersom du har smuglet mye.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe jeg er ikke akkurat verdens største drikker så er ikke sikkert jeg engang kommer til å handle noe alkohol ,men er jo greit å vite. Passerer ofte landegrensa med bil og svææært sjeldent det har vært kontroll ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå