Gå til innhold

vet ikke om jeg er her ennå


Uglemamma er tobarnsmamma!

Anbefalte innlegg

Tok en test,var gravid. Tok en til dagen etter, var ikke gravid... dumdidum...Aner ikke altså for øyeblikket, vil vente en dag eller to til,så teste om igjen. Jeg er så forvirret ;P Har jo igrunnen håpet på å bli gravid igjen rimelig snart,men om jeg ikke er det nå så er det ikke krise. Om jeg er gravid er det jo herlig ;) spennende!

 

Trodde at det kun var feilmargin den ene veien? At om man får en positiv så eeer man gravid, men om man får en negativ,-så kan man likevel være gravid men for tidlig å si? Om den setningen var forståelig ? ;P

 

Vi får se ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DER er du!!!! Måtte hit inn og se om jeg fant deg her... Ropte på deg på skravle i går:o))

 

Lurte bare på hvordan det gikk, skjønner du...

 

Det er jo bra timing om du allerede er gravid siden det var det du ønsket og bruke tiden på i Wales:o)))

 

Håper håper håper det har klaffet for deg!!

 

Den feilmarginen du snakker om; positiv test ene dagen, og negativ andre kan være det at du har vært "kjemisk gravid"...

 

Vi får se!! Lykke til hvertfall!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Hvordan kjemisk mener du? Som i innbildt svangerskap eller lignende? Det kan jo være... Men hadde vært snålt. Er jo ikke desperat etter å bli gravid enda, tar livet med ro og tar det som det kommer. -Men, har tatt en testepause noen dager nå...Har ikke fått frøken rød på besøk ennå, så test i morgen tidlig. Buuurde sikkert holde an til torsdag eller noe, men er jo "bittelitt" spent. Blakker meg jo på tester ;P

 

Sorry for ikke å ha svart deg på ropet :P Min mor er på besøk hos oss i en uke og vil ikke gi henne falske forhåpninger om enda et barnebarn,hvilket hun gjerne får om hun ser meg på BiM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg melder meg ut igjen, falsk alarm virker det som.... En positiv og flere negative tester forvirrer meg masse :)

 

kanskje jeg smetter inn igjen etterhvert? :) Lykke til med mage og baby,dere her inne! Kos dere og nyt det (Ihvertfall når kvalmen er over og sånn ;) ) Jeg kommer kanskje innom og sjekker opp på dere,siden jeg var medlem en kort stund nesten. Og, jeg er ikke trist, bare forvirret ;P Har nok å henge fingrene i med en studerende forlovede og en turbo ett-åring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist:((( Du er vel kanskje ikke her lenger (og jeg har ABSOLUTT INGENTING her og gjøre..), men ville bare si at kjemisk gravid ikke har noe med innbilt svangerskap og gjøre!!!! Det som skjer er at egget har prøvd og feste seg, nok til at det utskilles HCG, og så har det sluppet...

 

Håper du lykkes om ikke lenge, da!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra så :) Takk for omtanken. Hadde jo ikke vendt meg til gravid-igjen-tanken enda, så da er det greit. Hadde selvsagt vært myyye verre om jeg fikk omstilt meg først.

 

Og, hvordan har ikke du noe her inne å gjøre? *Litt forvirret* ;)

 

Takk for forklaringen. Hadde ikke tenkt den tanken, så jo, den teorien høres riktig ut. Det får klore seg fast neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe:o)) Det jeg mener er at det blir ikke noe julibaby på meg heller (og hva skal jeg da gjøre her inne bortsett fra og spørre etter deg??)

Hadde håpet testen skulle bli positiv etter eggdonasjonsforsøk, men den gang ei. Bedre lykke neste gang:O))))

 

Jeg tror jeg lusker meg tilbake til ass.befr. nå, jeg. Heldigvis får vi fryseforsøk før jul!! Kanskje det ender opp med og bli verdens beste julegave?? Har ikke noe i mot tanken på og sitte gravid på julaften, du:O)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...