leonberger Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg venter nr tre og må være ærlig å si at ting har vært veldig anderledes nå enn med gutta jeg har fått før... Jeg gikk uteom å kjenne noe men plutselig så kjente jeg ei ri å var slett ikke i tvil.. I går kl 23.00 begynte det menstak, gikk med ca 20 min mellomrom... Gjorde det i hele natt men helt rolig etter at jeg sto opp... De varte jo i ca 30-40 sek.. Tenkte som så at det kanskje var kynnere men de jeg har hatt før har vært kjmpevonde, vart i max 10 sek og vært ekstremt uregelmessige.... Vet at lille Thea ligger med hodet godt nede i bekkenet, så det presser bra nedover i ryggen.. Har oxo hatt noen støt i ryggen som har gått nedover i magen og låra... Men ikke noe sånt i går og i dag... Men men.. Er jo ikke lenge før hun kommer uansett nå... Termin 11.11
leonberger Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2007 Noen som har hatt eller har det sånn?
leonberger Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Er ikke mensmurring men det kommer takvis... Noen som har hatt det og evt hvor lenge gikk dere med det før det skjedde noe?
*1+1=2 små* Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 har noe lignende, bare at det har gitt seg igjen! Ring føden om du er usikker, men kanskje det er maserier? hakke peiling!
leonberger Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 Takk takk for svaret hvertfall... Håper ikke det blir så veeeeldig mye kjennng på det ene eller det andre.. Men man må jo bare ta ting som det kommer...
*1+1=2 små* Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 hehe vi kan jo håpe at det fører frem til NOE en dag;) Hjelper kanksje med et bad eller en vaaaarm dusj?
2 prinser og en prinsesse Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 har hat mye av d.. har våre på føden au pga smertene så d er heilt normalt.. men hos meg varer d leenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå