Northernlights Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Drømte den særeste drømmen du kan tenke deg i natt. Drømte jeg var i fosterhjemmet jeg var i for 30 år siden i Gauldalen,og satt rundt kjøkkenbordet der og snakket med den islandske faren din! Han snakket gebrokkent,og hadde svart,langt hår. Vi snakket om alternativ behandling for sykdommer,spøkelser og andre ting jeg ikke husker....... Hvor kommer sånt fra??? :-/ Merkelige greier!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hahahahahahahaahahahahahah!!!!!!:-D Så genialt! Han snakker gebrokkent, ja, men han har lyst, kort hår da. Derimot syntes jeg det var litt skummelt at du drømte om en fyr med svart, langt hår som snakket om alternativ behandling for sykdommer og spøkelser og sånt, for sånn er eksen min (ikke barnefar, men min første kjæreste)! Påvirka av halloween og det du leser på dib altså!
Northernlights Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Og, ikke nok med det, men jeg tenkte i drømmen "hvorfor sier Riga at mannen ikke er noe snill? Han er jo kjempehyggelig!!" hehe Jeg så "haunted" i går....og lever man i spøkelseshus selv,er det ikke rart man tenker mye rart i drømmene..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hahahhaha...et bevis på at alt var en drøm, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå