Gå til innhold

Gruer meg til helga...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det mandag, og å fredag kommer stebarna igjen! Må innrømme at jeg gruer meg skikkelig nå.. Har 14 dager igjen til termin, og er så sliten og trøtt. Og veldig lei meg til tider, gråter for ingenting. Mitt forhold til barna er ikke veldig bra fra før, men gruer meg ekstra nå.

 

Vet jeg ikke orker å dra bort heller, så jeg slipper unna de litt liksom. Men jeg vurderer å la de besøke sine besteforeldre en laaaaang tur på lørdag.

 

Noen med gode råd? Jeg orker ikke krangel og mas med de barna nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La faren ta seg av dem - og send dem gjerne til besteforeldrene.

 

Hvil deg masse og samle krefter til den store dagen. Ikke bruk energien din på å grue deg til helga - det er bare du som taper på det

Skrevet

Skjønner godt at du er sliten og trøtt.Man er gjerne det på slutten av sv.skapet.

 

Men prøv å se litt lyst på det. det blir ofte ennå tyngre om man bare fokuserer på det som er tungt og slitsomt.

 

Det ER tungt å gå gravid og ha andre barn å ta seg av, om man er mor eller stemor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...