Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 I dag er det mandag, og å fredag kommer stebarna igjen! Må innrømme at jeg gruer meg skikkelig nå.. Har 14 dager igjen til termin, og er så sliten og trøtt. Og veldig lei meg til tider, gråter for ingenting. Mitt forhold til barna er ikke veldig bra fra før, men gruer meg ekstra nå. Vet jeg ikke orker å dra bort heller, så jeg slipper unna de litt liksom. Men jeg vurderer å la de besøke sine besteforeldre en laaaaang tur på lørdag. Noen med gode råd? Jeg orker ikke krangel og mas med de barna nå....
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 La faren ta seg av dem - og send dem gjerne til besteforeldrene. Hvil deg masse og samle krefter til den store dagen. Ikke bruk energien din på å grue deg til helga - det er bare du som taper på det
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Skjønner godt at du er sliten og trøtt.Man er gjerne det på slutten av sv.skapet. Men prøv å se litt lyst på det. det blir ofte ennå tyngre om man bare fokuserer på det som er tungt og slitsomt. Det ER tungt å gå gravid og ha andre barn å ta seg av, om man er mor eller stemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå