Gå til innhold

Ojojoj....det var knalldyrt for ett gresskar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva måtte dere betale for det, dere som har kjøpt?

Har handla inn div halloween stuff i dag, så nå er det bare å glede seg til festen på onsdag. Har tom. kjøpt lilla halloween brus, skumle greier! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kostet 20 kroner på wal-mart.

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt selv (anti-halloween foreløpig) men gikk forbi gresskar på mega i dag. 49,- pr stk...

Skrevet

Hehe....ja jeg vil tro det er en del billigere der borte. ;o)

Tror nesten jeg må lage noe mat ut av det, når det ble så dyrt...hva er godt å lage da? :o)

Skrevet

Hmmmm....kanskje jeg skal prøve å riste de frøene da.....

Har vært å sett etter gresskar på rimi, mega og rema, bare rema som hadde.....og det skal jo liksom være billig på rema...;o(

Skrevet

Hvis du bor på et sted i landet det er varmt lenge, så foreslår jeg faktisk å spare frøene,og så dem neste år!

Da har du gratis gresskar så det monner!!!

Skrevet

Hehe...ja det hadde vært noe!! Men jeg bor laaangt oppi nord, her er det ikke varmt lenge nei! ;o)

Skrevet

Et år kastet jeg innmaten til et gresskar utenfor huset et sted.

Neste vår begynte det å gro en lang stilk, og vi fikk gresskar på det!

Så du kan jo legge et par frø i jorda i høst, og se hva som skjer?

Vi hadde knallkald vinter der jeg bodde før,så det kan jo hende du får noen små pumpkiner,iallefall..

Hva betalte du,da?

Skrevet

Tørr nesten ikke si det høyt, må ihvertfall rive av prislappen på den så ikke gubben får helt hetta! ;o) *hvisker* 98 kroner kostet det, nesten flaut å innrømme at jeg betalte så mye for et gresskar!! Hihi...

Skal prøve å dyrke gresskar, så får vi se hva som skjer. :o)

Skrevet

Me betalte 150 kroner for to store gresskar i Ungarn (det eine på tolv kilo). Så prisen i Norge er ikkje så høg om ein samanliknar med Ungarn som vanligvis er 50% billigare (om ikkje meir).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...