Mille** Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hva måtte dere betale for det, dere som har kjøpt? Har handla inn div halloween stuff i dag, så nå er det bare å glede seg til festen på onsdag. Har tom. kjøpt lilla halloween brus, skumle greier! ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har ikke kjøpt selv (anti-halloween foreløpig) men gikk forbi gresskar på mega i dag. 49,- pr stk...
Mille** Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe....ja jeg vil tro det er en del billigere der borte. ;o) Tror nesten jeg må lage noe mat ut av det, når det ble så dyrt...hva er godt å lage da? )
Northernlights Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Pai kan man lage,men det er ikke det beste i verden. Frøene kan ristes i ovn,på litt olje. Strø salt,så har du yummy snack. Men du trenger en del for at det skal monne,da... http://homecooking.about.com/od/foodhistory/a/pumpkinhistory.htm
Mille** Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 Hmmmm....kanskje jeg skal prøve å riste de frøene da..... Har vært å sett etter gresskar på rimi, mega og rema, bare rema som hadde.....og det skal jo liksom være billig på rema...;o(
Northernlights Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Hvis du bor på et sted i landet det er varmt lenge, så foreslår jeg faktisk å spare frøene,og så dem neste år! Da har du gratis gresskar så det monner!!!
Mille** Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe...ja det hadde vært noe!! Men jeg bor laaangt oppi nord, her er det ikke varmt lenge nei! ;o)
Northernlights Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Et år kastet jeg innmaten til et gresskar utenfor huset et sted. Neste vår begynte det å gro en lang stilk, og vi fikk gresskar på det! Så du kan jo legge et par frø i jorda i høst, og se hva som skjer? Vi hadde knallkald vinter der jeg bodde før,så det kan jo hende du får noen små pumpkiner,iallefall.. Hva betalte du,da?
Mille** Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2007 Tørr nesten ikke si det høyt, må ihvertfall rive av prislappen på den så ikke gubben får helt hetta! ;o) *hvisker* 98 kroner kostet det, nesten flaut å innrømme at jeg betalte så mye for et gresskar!! Hihi... Skal prøve å dyrke gresskar, så får vi se hva som skjer. )
hit og dit Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Me betalte 150 kroner for to store gresskar i Ungarn (det eine på tolv kilo). Så prisen i Norge er ikkje så høg om ein samanliknar med Ungarn som vanligvis er 50% billigare (om ikkje meir).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå