pinglo Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Pappa blir 50 år 1 juledag. Tenkte da og gi han en kaffikopp med bilde av barnebarna på, fra barnebarna. Får ikke samla alle før lille julaften, og det blir jo litt sent. Har ingen bilder med alle på heller. Så jeg lurte på om noen her vet om det går an å lappe sammen ett bilde, eller sende inn et bilde av hver av 5 barnebarna, for så å sende det inn for å få det på koppen.? Litt rot dette her kanskje, men...
Amonym i dag Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Du får ikke til å scanne inn hvert enkelt bilde og så "lappe" det sammen da? Så sender du det inn for å få det på en kopp. Vet ikke om det går altså, men det er mitt forslag;)
pinglo Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Takker. Har ikke scanner. Men har mange forskjellige bilder på pc. Kanskje det går an å klippe og lime sammen noe der..? Er helt grønn når det kommer til slikt..
Lille søtnos Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Vi bestilte fra fotoknutsen. Det var ikke så mye plass på de ulike alternativene så vidt jeg husker, men du kan gå inn på nettsiden og prøve deg frem med noen av bildene du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå