Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hjeelp? Jeg ser helt annerledes ut nedentil nå? 28 dager til termin..Unnskyld detaljer, men jeg ser en klump på ene siden av selve skjeden..i tillegg ser det ut som noe har ramlet ned "der inne".. Er det normalt? Andre som har sett det hos seg selv?
storkenerpåvei. Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 hehe..jeg har 29 dager til termin og ser helt f jævelig ut..er helt hoven og øm og beibien er langt nede i bekkenet.. mulig det er langt nede hos deg og.dette er mitt andre sv ,husker spesielt sist gang at det kjentes ut som om ungen skulle "ramle" ut når som helst...(men jeg tørr ikke og kjenne etter,så om det er hode el ikke kan jeg ikke svare deg på
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Det er hvertfall helt normalt at det kjennes ut som om du sitter på babyen.. Det er babyen som har kommet godt nedi bekkenet ditt og begynner å gjøre seg klar. Men kan ta tid enda da.. Håp at det går omtrent til termin du.. Det med klumpen vet jeg ikke noe om.. Spør jordmor/ lege..
de tre bukkenebruse Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 det kan være at du har fått åreknute i skjeden,har hørt at det er helt normalt og at mange får det i svangerskapene... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå