Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har de siste 3 dagene hatt en ekkel smak i munnen. Kan ikke komme på noe som har å gjøre med mat jeg har spist. Googlet altså "rar smak i munnen" og da kom det opp masse linker å alle handlet om graviditet Såg også at her beskrives det om en mettalisk smak, noe jeg ikke klarer helt å sette ord på om jeg har eller ei. Noen som har et godt svar til meg?? Er forresten 3 dager til forventet mens
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hei.. Det er et tegn på graviditet.. Lest om det i bøkene. Har ikke kjent det selv ved graviditet, men av og til ellers.. Håper det viser seg at du er gravid da... Smaker det jern?? Lykke til.. og ps.: hadde det vært meg hadde jeg testet i morgen hvertfall.. Men jeg er testoman...
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Oi då ... Viss det stemmer så blir det sannelig 2 tette Njaaa. Jern? Aner ikke faktisk, er bare en veldig rar smak som jeg ALDRI har kjent før i hele mitt liv. MEN: min 1. graviditet hadde jeg en "tablettsmak" i munnen og den er ikke lik som den (tror jeg) Trenger den å være lik eller er denne "graviditetsmaken" forskjellig fra gang til gang?
orkide75 Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 jeg laga en tråd om metallsmak i munnen lengre ned i dag, og jeg har en sånn metallsmak av noe slag.. akkurat som jeg har hatt en mynt eller noe lign i munnen
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Oi så rart! Har du hatt det før?? Har du testet? Når har du IKM?
orkide75 Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Har ikke hatt det før nei, og jeg har ett barn på 10 fra før:) har ikm den 3 nov, men tør ikke teste enda, er så redd for å få negativt:) men vet at vi traff på el.... enn du? testet og når har du ikm?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 I min 1. grav (som endte i SA) hadde jeg en metallsmak i munnen, men den er ulig den som jeg har nå.... IKM her er 1. nov :S Off.... Prøver egentlig ikke men hadde ikke gjort noe for å si det sånn Har enda ikke testet...... Tør ikke :S Hvor lenge har du hatt denne metallsmaken nå du da?
orkide75 Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 har hatt den i 2 dager.... så jeg er bra spent på om spiren sitter:) tenkte å teste på torsdag eller fredag, enn du:)?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 hm, samme som meg egentlig- eller dette er 3 dagen med ekkel smak så spennende!!! Jeg klarer ikke holde meg noe lenger enn til i morgen tidlig,tror jeg men tester nok på torsdag også!! Når kjenner du denne smaken best??? Og kan du beskrive det? Du har ikke spist /drukket noe "uvanlig" heller?
orkide75 Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 jeg har hatt det hele dagen, og har spist og drukket som vanlig:) så spennende at du skal teste i morgen:) skal krysse alt jeg har for at du skal få positiv test:)
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Hei:) E hadde metall smak i munnen...kansje litt blodsmak hver gang jeg skulle pusse tennene...hadde sikkert 4 forskjellige tannkremmer stående...fant ingen som smakte godt...Aquafresh ble redningen!!!Rart egentli!!
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 MHM akkuratt som meg... uansett hva jeg spiser/ drikker hele dagen så er det der :S merkelig....... Ja gruer meg litt til å teste... Takk Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå