Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Vi har et maxicosi cabrio sete fra da snuppa ble født i 05, nå venter vi nr 2 og jeg lurer på denne basen som nå er kommet.. Kan vi bruke det setet vi har fra før av, eller må jeg kjøpe et nytt sete om vi vil bruke base??
Lille søtnos Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Så vidt jeg vet kommer det an på hvilken modell dere har av den stolen. Vi kjøpte en som ikke kan festes til basen fordi bilen vår ikke egnet seg, så det er forskjell på dem. Ta den med til butikken og hør med dem.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Tusen takk for svar! Hvorfor kommer det ann på bilen?? Kommer det ikke bare ann på det setet jeg har i forhold til om det kan brukes på ny base??
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Du må se under setet, dersom det er 2 jernstenger under der, så kan det nok brukes på basen
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Så lenge d heter MaxiCosi Cabrio(fix) tror jeg d ikke har noe å si...Alle setene er like, men basene er forskjellige da, en easybase og en easyfix base... Men ta å hør m de i butikken for sikkerhetsskyld
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 Da har jeg sjekket setet og der var det ingen jernstenger :-( Så da har nok det kommet etter 2005.. Jaja, da blir det nok ikke base. Men det er jo et enkelt sete å feste og bære uansett, så jeg overlever nok det alikevel :-) Takker alle for svar!!
mammatilsommeren Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Nei dette stemmer ikke. Heter setet ditt cabrio fix, så har du sansynligvis to metall stenger under setet på barnesetet, har du ikke det, får du ikke brukt setet på en isofixbase, for disse må du ha for at setet skal sitte fast til basen. heller ikke hørt om noe som kommer til de gamle setene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå