Gå til innhold

Jippi, jippi:) :) Vært på ultralyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i magen lå en aktiv liten gutt:) Alt så bra ut, og jeg som var så nervøs!! Var nesten sikker på at det var noe galt, men det var nok bare nervøsiteten som tok overhånd... :) Gud så deilig det var når alle målingene var over, og at det ikke var noe avvik:) (Tok litt lang tid, ettersom at babyen var så aktiv.. Var vanskelig å måle)

Han lå inni der og sprellet, slo rundt seg, snurret, klødde seg i hodet, drakk fostervann.. Og gudene vet ikke hva;) Lå med bena rett opp i kryss også, så jordmoren hadde problemer med å se kjønnet.. Men, etterhvert viste han frem den lille fanten sin;)

Terminen ble flyttet en dag fra 28 til 29 Mars.. Hun sa jeg bare kunne holde på terminen min da, men ettersom maskinen regnet ut 29, måtte hun skrive det opp.. Så er alt var bra, og i rute:)

Til alle som venter på sin ultralyd, gled dere.. Ikke bruk tiden på å være så nervøse som meg;) (Lett for meg å si nå) Men, det går som regel bra:)

Masse klemmer fra en veldig lykkelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja er det ikke herlig:-) vi venter også gutt (nummer2) og det er en liten aktiv krabat som ligger i min mage også.

Lykke til med resten av svangerskapet

Skrevet

Tusen takk:)

Er verdens lykkeligste akkurat nå, har ikke tillatt meg det før nå tror jeg, ettersom jeg har vært så engstelig:)

Men, nå skal jeg prøve og bare glede meg og tenke positivt:)

Skrevet

Så fint at alt var bra! Det er som regel det, men det er ikke lett å huske på i dagene før en UL. Husker jeg var så nervøs med førstemann, gruet meg masse, men kom ut med et stort smil!

Kose deg med gutten i magen! :)

Skrevet

Tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...