Gå til innhold

det ble tidligere sagt.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

at når en tømte tarmen forberedte kroppen seg til å gjøre seg klar til fødsel.Stemmer dette!?tenker på at det ble sagt at hun var glad hver gang hun fikk "tømme tarmen"Hva tenker dere om dette?jeg har merket et økt behov for å gå på toalettet,(unnskyld nyheten jeg deler)men folk snakker om denne forstoppelsen....nå tømmer jeg tarmen 2 ganger daglig!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, jeg har det som deg.. Tømmer minimum to ganger til dagen, og dette er nytt nå de siste to ukene. Er i uke 37. Litt ekkelt å diskutere dette, men det kan være noe i det....

Skrevet

ja d var kanskje unødvendig av meg å ta dette temaet opp for det er vel ikke så interessant eller fint,men alikvel ønsker jeg å tro at det er noe i dette!?andre?!jeg har jo bare 11 dager igjen!!!!

Skrevet

Jordmoren min sier at det ofte er unødvendig med klyster fordi kroppen har tømt seg selv før fødsel. Har hørt mange historier her inne også der fødselen har begynt med at de måtte så mye på do, så jeg tror det er noe i det :-)

Skrevet

stemmer ikkje her

har vore MYE på do i 1-2 mnd

 

Skrevet

vist det skulle vært tilfelle hos meg burde jeg født for lengst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...