Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 at når en tømte tarmen forberedte kroppen seg til å gjøre seg klar til fødsel.Stemmer dette!?tenker på at det ble sagt at hun var glad hver gang hun fikk "tømme tarmen"Hva tenker dere om dette?jeg har merket et økt behov for å gå på toalettet,(unnskyld nyheten jeg deler)men folk snakker om denne forstoppelsen....nå tømmer jeg tarmen 2 ganger daglig!?
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hei på deg, jeg har det som deg.. Tømmer minimum to ganger til dagen, og dette er nytt nå de siste to ukene. Er i uke 37. Litt ekkelt å diskutere dette, men det kan være noe i det....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 ja d var kanskje unødvendig av meg å ta dette temaet opp for det er vel ikke så interessant eller fint,men alikvel ønsker jeg å tro at det er noe i dette!?andre?!jeg har jo bare 11 dager igjen!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jordmoren min sier at det ofte er unødvendig med klyster fordi kroppen har tømt seg selv før fødsel. Har hørt mange historier her inne også der fødselen har begynt med at de måtte så mye på do, så jeg tror det er noe i det :-)
smackazz Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 stemmer ikkje her har vore MYE på do i 1-2 mnd
Amanda- Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 vist det skulle vært tilfelle hos meg burde jeg født for lengst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå